Hoi allemaal, Het leek me wel eens leuk om zelf mijn eigen eerlijke wietje te kweken ipv het regelmatig bezoeken van de coffeeshop. Daarom heb ik kort geleden een klein compleet kweektentsetje gekocht. Deze staat nu gereed voor gebruik. Het gaat om een Secret jardin 90x90x160 met een 400watt lamp van Philips. Verder heb ik 5 Smart Potten van 11,6 liter erbij gekregen die ik voor mijn eerste kweek van plan ben te gaan gebruiken.
Mijn vraag:Is het mogelijk en aantebevelen om met deze potten de planten van onderen water geven? Is er iemand die hier positieve ervaring mee heeft? Zoja, hoe heb je dat gedaan? Moeten er bijvoorbeeld gaten in de pot geknipt worden of is het materiaal geschikt genoeg om water op te nemen? En iemand die er de voorkeur aan geeft om met dit type pot juist van boven te bewateren? En zoja waarom?
Ik heb mijn zaadjes al gekocht. Het gaat om de R.Q.S. Fruit Spirit
Opbrengst 50-60 gramOogstmaand Begin Oktober
Hoogte van de plant 50-60 cm
Genetische achtergrond Blueberry x White Widow
Effect High (zoete smaak)
Cannabinoid gehalte Extreem-hoog
Bloeitijd 8 weken
Type Sativa: 60% Indica: 40%
Een van de redenen voor deze keuze van deze plant is de lage hoogte bij een binnenkweek. Ik dacht das wel zo makkelijk voor een begginend kweker die een kleine en vooral ook lage tent heeft. Ik heb namelijk nog geen top of fim ervaring. Is er iemand die weet of het uberhaubt verstandig is om met dit type plant te toppen of te fimmen? Dit vanwege zijn korte lengte.
Er zitten waarschijnlijk wat domme vragen tussen, maar ik kon mijn vragen niet beantwoord krijgen via het lezen van deze forum en google. Vandaar.
In ieder geval alvast bedankt! Aanvullende tips zijn uiteraard zeer welkom.
Groeten!
Mijn vraag:Is het mogelijk en aantebevelen om met deze potten de planten van onderen water geven? Is er iemand die hier positieve ervaring mee heeft? Zoja, hoe heb je dat gedaan? Moeten er bijvoorbeeld gaten in de pot geknipt worden of is het materiaal geschikt genoeg om water op te nemen? En iemand die er de voorkeur aan geeft om met dit type pot juist van boven te bewateren? En zoja waarom?
Ik heb mijn zaadjes al gekocht. Het gaat om de R.Q.S. Fruit Spirit
Opbrengst 50-60 gramOogstmaand Begin Oktober
Hoogte van de plant 50-60 cm
Genetische achtergrond Blueberry x White Widow
Effect High (zoete smaak)
Cannabinoid gehalte Extreem-hoog
Bloeitijd 8 weken
Type Sativa: 60% Indica: 40%
Een van de redenen voor deze keuze van deze plant is de lage hoogte bij een binnenkweek. Ik dacht das wel zo makkelijk voor een begginend kweker die een kleine en vooral ook lage tent heeft. Ik heb namelijk nog geen top of fim ervaring. Is er iemand die weet of het uberhaubt verstandig is om met dit type plant te toppen of te fimmen? Dit vanwege zijn korte lengte.
Er zitten waarschijnlijk wat domme vragen tussen, maar ik kon mijn vragen niet beantwoord krijgen via het lezen van deze forum en google. Vandaar.
In ieder geval alvast bedankt! Aanvullende tips zijn uiteraard zeer welkom.
Groeten!
Comment