Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

    Korting op 420shop
    Hoi,

    even een schets van mijn kweek: 3 maal Arjan Strawberry haze en 2 maal AMS in een DR60II met 250W HPS. Potten van 6 liter met plagron royale mix.

    5 weken geleden op 12/12 gezet.

    Ondertussen beginnen mijn bladeren geel te worden, eerst enkel langs beneden, nu trekt het zelfs naar de fanleaves in de toppen

    Voeding die ik elke 3 dagen geef is: organic earth grow en ook de flower versie. Momenteel combineer ik beiden aangezien ik eerst dacht aan een stikstof tekort .

    Reeds afsterven van de plant lijkt me nog veel te vroeg voor een haze die pas halfweg haar bloei is, de ams zou nog misschien kunnen aangezien zij nog een dikke 3 weken zou moeten...


    hhhuuuuuuuuuuuuulllllllllp!
    Attached Files

    #2
    Re: Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

    raar, ik heb gene idee, hoop datt andere je verder kunnen helpen
    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

    Comment


      #3
      Re: Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

      shit, die gele bladtoppen in de bovenste top bladeren....ben ik misschien aan het overvoeden als overreactie op het eerdere stikstoftekort?

      Comment


        #4
        Re: Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

        Ik heb ongeveer hetzelfde en heb te fanatiek gevoed idd..

        Comment


          #5
          Re: Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

          overvoeding als reactie op de ondervoeding, te snel met een te hoge dosis proberen het tekort te herstellen, ook niet goed. Ondertussen is het probleem wel onder controle, maar damage is done, zonder twijfel

          Comment


            #6
            Re: Serieus bladprobleem - 5e week bloei - hulp!!!

            een teveel aan stikstof kan indd ook leiden tot bladproblemen. probreer anders maar een tijdje gewoon enkel water te geven. (bij voorkeur regenwater daar zitten namelijk wel redelijk wat voedingstoffen in maar zeker niet teveel) zet een paar emmers buiten als t regent en geef dat maar is aan je plantje. (succes niet gegarandeerd!) ik ben slechts een beginneling in de wietkweek. daarnaast wel een ervaren tuinier maar bij wiet komt toch nog heel wat meer bij kijken dan ee krob sla

            als je een plant te weinig voeding geeft zullen waarchijnlijk enkel de onderste bladeren geel worden.
            Grt.Nederhigh
            Last edited by Nederhigh; 22 September 2012, 10:39.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment

            Bezig...
            X