Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

    Korting op 420shop
    omdat ik helemaal bio wil gaan kweken vroeg ik me af hoe dat werkt?

    #2
    Heb zelf een lekker gat gegraven en der een zak cocopeat bij in gegooid, plant is bijna 3 meter dus werkt best goed.

    Comment


      #3
      Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

      Even recht door zee, want ik vind dat het moet, dan maar zo : Gebruik de zoekfunctie berend, of google. Je topic staat in de verkeerde sectie en er zijn meerdere topics over bio-kweekjes en hoe je die op zet. In mijn signature heb je er een bijvoorbeeld. Probeer eerst iets te vinden voordat je zomaar een topic opent. Lezen is geen kunst, maar kost wat tijd. Als je die tijd niet wilt nemen, dan zul je het zwaar krijgen hier, en in je tuintje.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

        Ik bemest m'n eigen tuin inderdaad, da's vrij logisch.
        Wiens tuin zou ik nog meer moeten bemesten dan ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

          Oorspronkelijk geplaatst door berend van nusteren View Post
          omdat ik helemaal bio wil gaan kweken vroeg ik me af hoe dat werkt?
          Gewoon veel groenten eten en elke dag in je tuin schijten, wel dagelijks een paar passen opschuiven!

          Comment


            #6
            Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

            En goed je voeten vegen als je weer naar binnen gaat.

            Of haal gewoon een grote zak koemest korrels en gooi ze door je composthoop.
            Last edited by QnQ; 15 September 2012, 22:55.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

              wat ik wel altijd wat lastig vind aan die biokweek is om zo'n hele ronkende composthoop verneveld te krijgen, dat gaat inderdaad stukken beter met koemestkorrels of eigen in/output. Wel een leuk idee trouwens : je eigen lichaam gebruiken als produktiefaciliteit voor voedingscomponenten voor je wiet.
              "mm, 5e week bloei, dat wordt weer de hele week bananen vreten verdorie"
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                kijk dat is nu info waar ik wat aan heb

                Comment


                  #9
                  Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                  u vraagt wij draaien ... en geven m door wat bedoel je nou precies dan ?
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                    ik kweek indoor volledig bio denk ik

                    cocopeat, daardoor wat beendermeel, bloedmeel en kalk.
                    en in het water zit dierlijke mest, van gifkikkers (ik heb er veel en de schijten wat af).

                    verder krijgen mijn planten niets uit potjes of flesjes.

                    wat ik ook nog doe, omdat ik indoor zit, en toch een beetje een hippie ben, is de grond verbinden met de aarde, via een koperdraad in de pot op de aarde van de stroomleiding dus.

                    al een leuke opbrengst gehad, en ik ben van het principe dat ik dan liever een plantje meer kweek, dan dat ik een plant helemaal opfok met chemicalien.

                    groeten
                    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                    Say Cheese !!



                    Comment


                      #11
                      Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                      Doe jij ook aan kikker likken ?
                      Laatst had me hond een Pad te pakken en die leek later wel te space (me hond dan) en smerige bekken trekken


                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                        Deze kikkers zijn in hun eigen biotoop dodelijk voor mensen en dieren, maar in gevangenschap verlieren ze hun giftigheid.
                        Ze halen alkaloiden uit kevers en termieten, en maken die nog potenter.
                        Op youtube kan je filmpjes vinden van slagen die een kikker eten, deze terug uitspuwen, kikker hopt weg en slag legt het loodje.
                        Van de E. Anthonii wordt nu het gif bestudeerd omdat dat beter en met minder bijwerkingen dan morfine werkt.
                        Dit zijn de dieren waarmee de indianen hun pijlen insmeren om apen enzo om te leggen
                        het gif verkrijgen ze door de dieren te stressen: ze worden levend gespiesd, en dan boven vuur gehouden, en dan scheiden ze dat spul af als gek.
                        1 P. Terribiles is potent genoeg om 5 volwassen mannen om te leggen.


                        met andere woorden, nee ik lik er niet aan


                        en als je hond aan een bufo marinus heeft gelikt, heeft die een lekker tripje gehad
                        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                        Say Cheese !!



                        Comment


                          #13
                          Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                          zwaar frusterend voor zo'n kikker : wel over je rug gelikt worden maar niet over je ballen
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                            Strikehahahahahaha

                            Comment


                              #15
                              Re: zijn er hier ook mensen,die hun eigen tuin bemesten?

                              Zou k ook giftig om worden idd..

                              Comment

                              Bezig...
                              X