Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit mogelijk in de herfst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit mogelijk in de herfst?

    Korting op 420shop
    Hallo gebruikers van JD,

    Ik vroeg me laatst af, of het mogelijk is om in de herfst/winter een autoflower voor mijn raam te zetten (Er is licht, en genoeg warmte)

    Zo nee, hoezo is dit niet mogelijk?

    Alvast bedankt!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Iemand?

    #2
    Re: Is dit mogelijk in de herfst?

    Nee, je kan 's winters geen plantje voor je raam zetten. Als het koud wordt, bevriest ze, en als het hard waait kun je ze bij de buren gaan zoeken.
    Dan zou ik ze eerder binnen, achter het raam zetten. Dan zal het ook niet veel worden, er is namelijk onvoldoende licht, maar ze is wel in leven te houden waarschijnlijk.

    Leuk als versiering, alhoewel ik zelf meer een liefhebben ben van cactussen of Sanseveria's achter het raam.
    Die zijn 's winters ook een stuk makkelijker, je hoeft ze nauwelijks water te geven als je de kachel niet te hoog zet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Is dit mogelijk in de herfst?

        De oogst van een autoflower valt altijd tegen als je dat vergelijkt met een reguliere cannabisplant. Maar inderdaad, door (veel) minder zonuren zal de uiteindelijke oogst ook minder zijn dan dat je deze plant hartje zomer buiten had staan.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Is dit mogelijk in de herfst?

          Ik gok op 2-3 gram. 't is zonde van de potgrond en het zaadje.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Is dit mogelijk in de herfst?

            Oh haha, jammer.

            Comment


              #7
              Re: Is dit mogelijk in de herfst?

              gewoon gelijk beginnen en als het kouder wordt er mee naar binnen

              Comment


                #8
                Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                Zal ik nu nog 2 zaadjes bestellen, en ze gewoon in een pot voor mijn raam zetten?

                Comment


                  #9
                  Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                  ik zou wachten tot volgend jaar mei.

                  Als je binnen ontkiemt kan je zelfs al half april beginnen
                  als je t goed doet heb je dan in plaats van 2/3 gram wel 100 gram en als je geen autoflower gebruikt mischien zelfs wel 200 of 250

                  Grtz Nederhigh!
                  Last edited by Nederhigh; 17 September 2012, 17:17.
                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                  Comment


                    #10
                    Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                    Van een autoflower komt nooit 100 gram af, teminste, op de manier waar ik het op doe.
                    Hoe zou het wel mogelijk zijn?

                    Thx

                    Comment


                      #11
                      Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                      Ben je nou nog niet begonnen ? Plantje had al een week buiten kunnen staan.
                      Kijk anders eens hier
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                        ja in prensipe zou het mogelijk zijn door je plant zo geconsentreerd mogelijke groeivoeding te geven, stikstof etc.. je plant zal dan hard gaan groeien en dus groter worden dan normaal gesproken. zodra de bloei begint niet of bijna niets aan groeivoeding geven, dit kan de bloei onderbreken doordat het groeihormoon overmacht krijgt in plaats van het bloeihormoon.
                        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                        Comment


                          #13
                          Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                          Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar dat is totale BS.
                          De bloeiperiode is ook niet afhankelijk van de voeding.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Is dit mogelijk in de herfst?

                            zodra de bloei begint niet of bijna niets aan groeivoeding geven, dit kan de bloei onderbreken doordat het groeihormoon overmacht krijgt

                            dan weet je meer als mij Nederhigh, volgens mij zitten er in de voeding alleen stoffen die de plant opslurpt. Als je een plant meer uren licht gaat geven dan krijgen groeihormonen de overmacht. Krijgt hij maar 12/12uren licht dan gaan de bloeihormonen overmeesteren. I de voeding zitten alleen de stoffen om ervoor te zorgen dat je plant gezond blijft of juist de topvorming wordt gestimuleerd.

                            Ik zou zeggen gewoon doen en als het donker buiten is de autoflower onder je lamp zetten want als t buiten donker is is er altijd wel een lamp aan in huis. Meer dan 2 gram zul je er toch wel aankrijgen hoor. iig genoeg om weer ff te kunnen roken, ervaring op te doen en een leuk verslag neer hier op JD te zetten ervan zodat ook anderen van jou ervaring kunnen leren.
                            Last edited by Sudoma; 24 September 2012, 21:26. Reden: typfoutje

                            Comment

                            Bezig...
                            X