Hee medestoners!!
Ik ben van oorsprong (om eht zo maar eve te noemen) een buitenkweker.
Ik ben dit jaar voor het eerst gaan stekken, en met succes!
Toen ik binnenkwam nadat ik zag dat mijn stukje een succes was zag ik in de hoek van de kamer 2 oude verhuisdozen liggen.
Nouja ik ben dan natuurlijk wel zo gek in mn kop om op het idee te komen om er een kweekkasje van te maken.
Meteen ben ik aan de slag gegaan.
(dit project is niet voor serieuze doeleinden maar gewoon voor de lol de opbrengst maakt mij dus niet veel uit, ik heb ook nog 4 flinke buitenplanten.)
Inhoud: 2 verhuisdozen op elkaar met ducktape, 2 computer fans als ventilatie, 23 watt sony warm white 1550 lm (staat gelijk aan 108 watts gloeilamp) een oude tl buis van 10 watt geloof ik..
gemiddelde temperatuur: 27 graden celcius.
lengte: 50cm breedte: 33cm hoogte:70cm
foto's : P2020192.jpgP2020195.jpgP2020197.jpgP2020201.jpg
Ik heb gecheckt het is helemaal "lichtdicht"
Ik hoor graag jullie reacties en wat jullie verwachten van mijn verhuissdooskweek.
Verder ben ik totaal niet thuis in de binnenkweek dus alle tips zijn welkom!,
ook zal ik een kweekverslag bijhouden!
Grtz.Nederhigh
Ik ben van oorsprong (om eht zo maar eve te noemen) een buitenkweker.
Ik ben dit jaar voor het eerst gaan stekken, en met succes!
Toen ik binnenkwam nadat ik zag dat mijn stukje een succes was zag ik in de hoek van de kamer 2 oude verhuisdozen liggen.
Nouja ik ben dan natuurlijk wel zo gek in mn kop om op het idee te komen om er een kweekkasje van te maken.
Meteen ben ik aan de slag gegaan.
(dit project is niet voor serieuze doeleinden maar gewoon voor de lol de opbrengst maakt mij dus niet veel uit, ik heb ook nog 4 flinke buitenplanten.)
Inhoud: 2 verhuisdozen op elkaar met ducktape, 2 computer fans als ventilatie, 23 watt sony warm white 1550 lm (staat gelijk aan 108 watts gloeilamp) een oude tl buis van 10 watt geloof ik..
gemiddelde temperatuur: 27 graden celcius.
lengte: 50cm breedte: 33cm hoogte:70cm
foto's : P2020192.jpgP2020195.jpgP2020197.jpgP2020201.jpg
Ik heb gecheckt het is helemaal "lichtdicht"
Ik hoor graag jullie reacties en wat jullie verwachten van mijn verhuissdooskweek.
Verder ben ik totaal niet thuis in de binnenkweek dus alle tips zijn welkom!,
ook zal ik een kweekverslag bijhouden!
Grtz.Nederhigh
Comment