Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemen/1ste kweek (White Widow)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ontkiemen/1ste kweek (White Widow)

Korting op 420shop
    Hallo allemaal

Zoals jullie kunnen zien, zit mijn zaadje (white widow huismerk) nog in de ontkiemingsfase.
    Alleen dat zit zij nu al 7 dagen.. dus begin me toch wel zorgen te maken nu

Ik had de eerste 5 dagen het zaadje tussen 2 watjes gelegd, goed vochtig gemaakt (niet te droog en zeker niet te nat)
    en in het donker gezet, met een temperatuur van +-22graden.

Maar helaas geen resultaat

De laatste 2 dagen heb ik het in een glas met water gezet, en folie eroverheen gedaan en wat gaatjes in geprikt.

Maar helaas weer geen resultaat

Misschien doe ik wat fout, maar wat? kan iemand mij a.u.b. helpen?

Foto's volgen nog!!
    Greetz JS50100

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nja ik wacht nog maar even af.. Misschien een domme vraag maar kan je ook heet water gebruiken als ontkiemwater:$?

Re: Ontkiemen/1ste kweek (White Widow)

Is mogelijk dat het gewoon niet uitkomt, heb je maar 1 zaadje ?

Comment

Zou echt balen zijn.. nee heb er 3 maar heb de andere 2 nog bewaard zeg maar Dus dit vrouwtje kan ik weggooien??

Comment

het is nog mogelijk dat het zaadje uitkomt maar de kans lijkt me klein, aangezien ik altijd na 1 a 2 dagen een worteltje zie, door ze tussen 2 vochtige watten te leggen.
        heb je ze in het donker staan? ik ben niet zeker dat dit noodzakelijk is maar ik doe het en heb nog nooit een zaadje gehad dat niet ontkiemde, kan ook gewoon aan het zaadje liggen hoor, ik denk dat de meeste zaden maar een 80 -90 % kans hebben om uit te komen

Comment

Ik heb alles al geprobeerd, en nu zit ie gewoon in een pot op de vensterbank. In de hoop dat ik een wonder krijg haha
          Maar ik snap er niks van, ik had alles gedaan wat ik moest doen en toch ontkiemt ze niet Heb ik weer..

Comment

Probeer een ander zaadje?

Comment

Als je nu eens al die onnodige franje, zoals ontkiemen in watten of tussen keukenpapier, achterwege laat en de zaden gewoon 1 cm diep in een klein potje gevuld met stekgrond stopt dan is de kans dat er iets mis gaat te verwaarlozen. Ik heb me nog nooit voor die flauwekul geleend en zal het in de toekomst nooit doen ook.

Comment

Ja je hebt helemaal gelijk eigenlijk! Dus heb dat ook nu gedaan Nu een kwestie van HOPEN!! Bedankt voor jullie reacties

Comment

heb dit ook al voorgehad, kan gebeuren...Mijn ontkiempercentage is 90%, soms 80...

Comment

Bezig...
                  X