Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Filter hulp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Filter hulp

Korting op 420shop
    Beste growers ,
    Tijdje geleden dat ik online ben geweest.
    Ik heb inmiddels een 2 de hok gemaakt , geen micro maar gewoon een fatsoenlijke ruimte voor een aantal planten. Ik zit alleen met 1 probleem , ik heb alles gekocht behalve een filter nog. Heb een 300m3 afzuiger.
    Ik zit al 2 weken rond te kijken en de info wat ik verzameld heb is niet zoveel nog maar wel wat. Ik denk dat het geen wilco word want daar heb ik slechte dingen over gehoort. Ik zat te kijken naar rhino en prima klima.
    Ik draai in mijn micro nu ook met een prima klima filter en vind hem goed zijn werk doen volgens mij(ik ruik niks).
    Ik zoek wel een beetje een budget filter maar die wel gewoon zijn werk doet wat hij moet doen.
    Ik hoor graag jullie meningen en wat jullie mij aandraden.
    Mvg
    G

Re: Filter hulp

Can, Carboriginal of Phat zijn prima filters.
    Ik heb de meterfilter van Can, geen lekken, ook niet bij een LV van > 70%
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Okey tnxs Q.
      De filters waar ik naar zat te kijken raad je me dus niet aan?
      De filters die je me nu zegt zijn wel een stukje duurder maarja als ik anders shit koop scheelt het ook niks.
      En met lekken bedoel je dat er geur door komt of dat je stukjes kool uit je filter ziet vallen? Ik had dat met die prima klima filter die ik besteld had dat toen ik hem uit de doos haalde ik allemaal kleine stukjes kool in de buis van de filter.
      Ik heb trouwens een growshop gemailt over die wilco filters die zijden me dat ze best goed een werk doen(terwijl ik veel andere dingen hoor) maar dat phat wel beter is.

Comment

Met lekken heb ik het over geur inderdaad.
        Er valt altijd wel wat koolstof uit, lekker belangrijk. Zolang je maar geen wit shirt aan hebt als je 'm ophangt.
        Je vroeg wat ik zou aanraden. Dat zijn mijn drie keuzes, mede omdat die ook bij een (te)hoge LV nog goed werken.
        Die andere zullen het ook wel doen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
        Wilco heb ik wel veel problemen mee gezien.

Comment

Oke tnxs voor je snelle antw telkens! Ik heb alleen nog 1 slot vraag waar ik ook niet echt duidelijkheid over krijg. De filter en je afzuiger , sommige mensen zeggen me het filter moet groter zijn de anders zegt weer dat hij even groot moet zijn en wee iemand anders zegt dat het filter 15 % kleiner moet zijn(dat is onzin natuurlijk als je geen geur wilt.)
          Mij lijkt het logicsch dat je filter even groot moet zijn over groter(wel in verhouding een beetje). Maar eigenlijk moet een 300 m3 op een 300 m3 filter gewoon goed gaan tog?zonder dat hij geur door laat. Ik neem zelf denk ik een iets groter dat hij het wat langer uit houd.
          Dit klopt tog ?
          En gebruik jij je filter op in je ruimte tijdens de groei met een hoge LV? Ik heb een grow dvd gezien daar zeiden ze dat je hem dan juist niet moet gebruiken.

ik heb al zitten kijken trouwens en ik denk dat ik voor de can 9000 400 m3
          Of een can lite? of zijn die niet goed
          Last edited by MasterG; 23 September 2012, 01:11.

Comment

Ik doe eigenlijk nooit iets aan de Lv, omdat het niet nodig is. (en overrated)site van CAN kun je alles vinden.

Comment

ik gebruik tot nog toe alleen can filters en naar volledige tevredenheid
              alle info is terug te vinden heb je nog vragen zijn ze meestal snel beantwoord via de mail
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ok ok tnxs voor jullie info! Ik ga gewoon een can filter halen iets groter dan me afzuiger.
                En Q die site van can zat ik gisteren ook op te kijken , alleen die can 9000 400 m3 kon ik daar niet vinden.
                Wel een 9000 PL ofzo.
                Ik laat jullie weten wat ik besteld heb als ik het heb gedaan ga he strx of morgen ff kopen eerst ff bij de shop hier in de buurt kijken.
                Trouwens Q die phat wat je me zei op sommigge sites staat het zo aan gegeven Phat/Rhino. En die rhino had ik ook al naar zitten kijken.

Iemand die me nog een antwoord misscihen kan geven op deze vraag.
                Als ik een verloop gebruik van 125mm naar 160mm krijg ik dan last van kracht verlies ? Ik dacht dat ik dit ergens had gelezen maar vind er nu niks meer over.
                Last edited by MasterG; 24 September 2012, 00:30.

Comment

Yep, en meer geluid.
                  Net zoals met bochten in de slangen.

Comment

Can is marktleider op gebied van filters. En dat is niet voor niks.
                    Niet alleen is de informatie op hun site goed maar ook de accessoires zijn goed te vinden... net als de filterdoeken bijvoorbeeld.
                    Deze zijn aan te raden tussen de oogsten door te vervangen.

Groetjes,
                    Garden Team

Comment

wasmachine doet wonderen anders hoor !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

zolang je geen wasverzachter gebruikt

Comment

Ok tnxs guys... Ik ben naar een shop gewoon hier in de buurt gegaan en ze hadden daar Phat filters(tnxs Q!) en heb die dus gekocht.
                          Ze hadden ook wat can filters maar veel groter dan mijn afzuiger en veeeeel duurder. Die jongen zei dat hij het wel kon bestellen maar dat duurde een week en had geen zin om wachten. Het is een mooi klein filter van ongeveer 30 cm phat/rhino pro 425 m3.

Comment

Bezig...
                          X