Hallo mede kwekers,
mijn eerste ronde in een 400w hps doe het zelf kast,
Met feminised PowerSkunk..
Nu wil ik een kweektechniek toepassen wat ze dwarfen noemen..
ik heb gehoort dat het groeischema ongeveer het zelfde is als een autoflower alleen dan direct onder de lamp vanuit zaailing voor 12/12..
nu heb ik om te experimenteren 1 kleintje laten opgroeien en die vanuit ontkieming gelijk op 12/12 gezet onder mijn 400w hps lamp
zodra er genoeg internodes waren heb ik hem getopt,
ik ben begonnen op 23-08-2012 en nu vraag ik me af wanneer ik vrouwelijke haartjes op de plant kan verwachten, ze staat nu dus al zeker 1 maand onder 12/12 HPS en ik zie nog geen vrouwelijke symptonen..
er komt nu wel al een lekkere wietgeur vanaf die nog niet zo heel sterk is..
Nu komt dus mijn eigenlijke vraag,
Hoelang kan het duren voordat ik kan zien dat mijn plant ook werkelijk aan het bloeien gaat.?
en hoelang duurt deze techniek in zijn geheel..???
en is powerskunk een goed plantje om deze techniek toe te passen.?
Mocht het nodig zijn haal ik hem wel even uit de kast om een mooie foto te maken zodat je ook kan zien hoe hij er voor staat,
Met vriendelijk groeten aan iederen,,
HerbalRoots.
mijn eerste ronde in een 400w hps doe het zelf kast,
Met feminised PowerSkunk..
Nu wil ik een kweektechniek toepassen wat ze dwarfen noemen..
ik heb gehoort dat het groeischema ongeveer het zelfde is als een autoflower alleen dan direct onder de lamp vanuit zaailing voor 12/12..
nu heb ik om te experimenteren 1 kleintje laten opgroeien en die vanuit ontkieming gelijk op 12/12 gezet onder mijn 400w hps lamp
zodra er genoeg internodes waren heb ik hem getopt,
ik ben begonnen op 23-08-2012 en nu vraag ik me af wanneer ik vrouwelijke haartjes op de plant kan verwachten, ze staat nu dus al zeker 1 maand onder 12/12 HPS en ik zie nog geen vrouwelijke symptonen..
er komt nu wel al een lekkere wietgeur vanaf die nog niet zo heel sterk is..
Nu komt dus mijn eigenlijke vraag,
Hoelang kan het duren voordat ik kan zien dat mijn plant ook werkelijk aan het bloeien gaat.?
en hoelang duurt deze techniek in zijn geheel..???
en is powerskunk een goed plantje om deze techniek toe te passen.?
Mocht het nodig zijn haal ik hem wel even uit de kast om een mooie foto te maken zodat je ook kan zien hoe hij er voor staat,
Met vriendelijk groeten aan iederen,,
HerbalRoots.
Comment