Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik kon deze al,. Bijna alles wat ik bekijk zit tussen de 15 en 50gram, dan scheelt het ook nog veel welke site je kijkt,. Ik bv mikro machine tegen op wietzaadjes.nl met een super opbrengst terwijl op andere sites weer 15 gram staat.
Als je goed kweekt,. Netjes voeding voldoende grote potten etc moet je toch echt wel 50 gr kunnen halen toch?
50 gram is over het algemeen veel voor een AF.
Die opbrengst die er bij staat op de sites van de verkopende partij daar kan je nog wel de helft van aftrekken.
ik zeg de big bang af, ik heb er 1 op de vensterbank laten groeien en er 40 gram droog afgehaaldFoto1006.jpgFoto1009.jpg ben nu bezig in een kast met 400wat lamp
de grootste is nu 1m15 Foto1043.jpg veel liefde geven aan de dames dan komt het allemaal goed
ik ben bezig met royal critical automatic heb vroeger nog gewone criticals gezet
van royal queen seeds
heb auto flowers gezet aan het einde van de zomer omdat ik mijn 5 haze planten gestolen ben geweest die buiten stonden
zo heb ik nog snel auto flowers hekocht en ze zien er tamelijk goed uit
staan nu laatste weken onder LED want buiten is er weinig zo en licht
Comment