Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowerrrrr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflowerrrrr

Korting op 420shop
    Aleeh,

Weten jullie welke autoflower een goede opbrengst heeft?
    Ben aan het googlen maaruhhh pffffff,

Mzzls

Re: Autoflowerrrrr

Het is maar wat je goede opbrengst vind maar mis kan dit je iets verder brengen:

Comment

Hey thnxs,

Ik kon deze al,. Bijna alles wat ik bekijk zit tussen de 15 en 50gram, dan scheelt het ook nog veel welke site je kijkt,. Ik bv mikro machine tegen op wietzaadjes.nl met een super opbrengst terwijl op andere sites weer 15 gram staat.
      Als je goed kweekt,. Netjes voeding voldoende grote potten etc moet je toch echt wel 50 gr kunnen halen toch?

Comment

50 gram is over het algemeen veel voor een AF.
        Die opbrengst die er bij staat op de sites van de verkopende partij daar kan je nog wel de helft van aftrekken.

Comment

Ik haal hier lachend een ons van een royal dane en ik heb er 5 staan van net geen 2 meter

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Een autoflower van 2 mtr??
            Wat is het nut daarvan?
            Waarom dan geen nlx ofzo

Comment

ik zeg de big bang af, ik heb er 1 op de vensterbank laten groeien en er 40 gram droog afgehaaldFoto1006.jpg Foto1009.jpg ben nu bezig in een kast met 400wat lamp

de grootste is nu 1m15 Foto1043.jpg veel liefde geven aan de dames dan komt het allemaal goed

Comment

ik ben bezig met royal critical automatic heb vroeger nog gewone criticals gezet
                van royal queen seeds
                heb auto flowers gezet aan het einde van de zomer omdat ik mijn 5 haze planten gestolen ben geweest die buiten stonden
                zo heb ik nog snel auto flowers hekocht en ze zien er tamelijk goed uit
                staan nu laatste weken onder LED want buiten is er weinig zo en licht
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Bezig...
                X