Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De ene helft van het forum zegt: Van azijn gaan je plantjes dood. De andere helft zegt: Azijn is geen probleem.
Welke helft loopt hier onzin te verkopen, en waarom? Als je iets niet weet, dan kan je toch ook gewoon NIET antwoorden?
Ondertussen weet Turbotom nog steeds niet waarom zijn plantjes dood zijn. Is er niemand die hem wat zinnig advies kan geven? Ikzelf kan dat niet - en daarom probeer ik het dus ook niet.
1 plantje dat in heb begin ver achter bleef is het enige dat geen water met azijn heeft gekregen. en ik heb nu nog 1 plantje staan. rara welk plantje was dit. dus volgens mij weet ik echt wel de oorzaak hoor .
super lemon haze volges mij dus NIET afzuren met azijn
Voila. Da's duidelijk.
Toen ik begon met kweken heb ik me dat ook eens afgevraagd, of azijn bruikbaar was.
Toen bedacht ik me dat m'n oma soms azijn in het koffiezetapparaat deed, en in de strijkijzer.
Dat was niet om m'n opa te pesten, maar om ze te ontkalken.
Comment