Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet kweken, Gaat het hiermee lukken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wiet kweken, Gaat het hiermee lukken?

Oorspronkelijk geplaatst door DuffmanX View Post
    Ik heb een grote ventilator en de planten zullen naast het raam staan. De ramen kunnen open en de kamer is zo'm 5x8. Licht en verse lucht is geen probleem. alleen de stank zonder afzuiging gaat een probleem worden..
    pas op met een grote ventilator spreek uit ervaaring laat de grote ventilator niet te veel op je planten blazen anders gaat die grote ventielator uw bladeren droog waaien gevold dode bladeren
    planten hebben hun bladerennodig om te ademen en nog veel meer .....

en pas op met die voeding niet te snel met voeding beginnen of je zal je plantjes verbranden
    als je ze in grote potten zet met vb light grow mix hebben ze de eerst 2 maand geen voeding nodig er zit genoeg voeding in de aarde
    en na 2 maandjes dan ligt met voeding beginnen je moet niet kijken naar die shema's van voeding als je die shema gaat volgen is je kweekje verloren dat shema is een leid draadje
    nu ga 1 gaan
    Last edited by smoker2002; 17 October 2012, 05:37.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Wiet kweken, Gaat het hiermee lukken?

De eerste 2 maand? Dus je zet ze in zaai en stekgrond , en als je ze verpot en op 12/12 naar light of growmix ben je 2 maand goed? Wanneer moet je dan nog voeden als je 2 weken moet spoelen zit je al aan 10 weken en je hebt nog geen voeding gegeven?? Dit stuk begrijp ik niet helemaal :p

Comment

ik zet ze 14 dagen in stek en zaai grond en dan verpot ik ze naar 11 l potten
        dan duurt het nog min 14 dagen voor ze stekje zijn dan pas na 1 maand zet ik ze op 12/12 anders zijn ze nog te klein wacht altijd tot ze min 3 tot 5 internoden hebben
        en ik spoel nooit 2 weken altijd maar 5 dagen tot 1 week en heb nooit voeding smaak in de weed
        ik voed wel met bio voeding ik gebruik de geheele lijn van biobizz
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Thanks voor de tips! er kan een slotje op !
          Meer info probeer ik te vergaren vanuit mijn kweekverslag (komt z.s.m.)

Comment

Bezig...
          X