Hoi iedereen,
ik ben nieuw op het forum en had me vorige week enkele zaadjes besteld.
Het is de eerste keer dat ik een wietplantje zet
Ik heb de zaadjes in vochtige watten gelegd en ze ontkiemen as we speak. De wortelen zijn al een kleine centimeter, ik vermoed dat ik de plantjes ondertussen wel in de grond mag stoppen ( wat ik morgen van plan ben ).
daarom mijn vraag, plant je het zaadje onmiddellijk in een grote bak of moet je eerst klein beginnen?
Het zijn autoflowers fast bud #2.
Ze komen op zolder te staan waar ze ( hopelijk ) nog zonlicht zien in combinatie met Philips spaarlamp van 150 Watt. ( ik weet dat een HPS lamp of LED lamp meer resultaat zal geven )
Klopt het dat je gemiddeld met spaarlampen een halve gram per Watt mag tellen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
ik ben nieuw op het forum en had me vorige week enkele zaadjes besteld.
Het is de eerste keer dat ik een wietplantje zet
Ik heb de zaadjes in vochtige watten gelegd en ze ontkiemen as we speak. De wortelen zijn al een kleine centimeter, ik vermoed dat ik de plantjes ondertussen wel in de grond mag stoppen ( wat ik morgen van plan ben ).
daarom mijn vraag, plant je het zaadje onmiddellijk in een grote bak of moet je eerst klein beginnen?
Het zijn autoflowers fast bud #2.
Ze komen op zolder te staan waar ze ( hopelijk ) nog zonlicht zien in combinatie met Philips spaarlamp van 150 Watt. ( ik weet dat een HPS lamp of LED lamp meer resultaat zal geven )
Klopt het dat je gemiddeld met spaarlampen een halve gram per Watt mag tellen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Comment