Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cheese feminized
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: Cheese feminized
Nog een paar (gsm) foto's,sommige topjes zijn al vrij zwaar aan het worden,maar ik blijf geduldig,ook al ruiken ze zeer verleidelijkFoto1965.jpgFoto1963.jpgFoto1961.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
K overweeg een tent aan te schaffen of een hok te maken,maar ben er nog niet uit hoe en wat,dus deze staan gewoon in een bak potgrond voor het raam.ze krijgen enkel water,in het begin een beetje groeivoeding van de boerenbond(tijdens de groei).
Ik vraag me af of het nog iets zou uithalen om er een bloeilamp boven te hangen?
HFoto1962.jpgoe dan ook,als er niks meer misgaat,ik ga zeer tevreden zijn met wat er af komt,de trichomen staan tot op de blaadjes en steeltjes,dat belooft....
-
Foto2007.jpgFoto2006.jpgFoto2005.jpgFoto2004.jpgnog altijd foto's met gsm,deze keer met een zakloep ervoor,trichomes zijn goed te zien,nog een weekje(of twee) geduld
Comment
-
Cheese een is gesneuveld.Foto2055.jpgFoto2056.jpg,die links hangen al te drogen,en de prutskes rechts zet k in een doosje te drogen.k denk dat dat wel een 20-25 droog zal zijn,zeer goed voor gewoon in een bak potgrond voor t raam gegroeid te hebben.
Comment
-
Alle takjes hangen ondersteboven aan een touwtje te drogen met genoeg luchtcirculatie,ik droog ze niet,de tijd zal dat doen,de prutskes liggen in een bakje te drogen,die schud ik elke dag eens door elkaar.
Als de topjes wat droger zijn gaan ze van de takjes en ook in een ruim doosje om verder te drogen,af en toe eens omschudden,niks forceren.de trichomen zijn milky,een deel amber.
De tweede mag nog even blijven staan om verder te rijpen,die gaat pas om als alles amber is.dat check ik met een vergrootglas en zakloep.
Comment
-
Heel goed solemio.
Laat ze langzaam drogen,regelmatig ondersteboven.
Hopelijk gaat dat goed smaken.
Je 2.plant mag ook langzaam afbloei Je weet waar je mee bezig bent.
Leer eens wat van binnen kweek het is soms veel beter dan buiten kweken met het weer als dit jaar.
Succes nog.
Comment
Comment