Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Batmix.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Batmix.

    Ja hij is voor 6 weken is hij voor bemest en je moet het eerst goed doorspoelen. volgens de site inderdaad ja.
    Maar denk je dat ik na 7 tot 10 vanaf het zaadje kan overpotten naar batmix of dat dat te snel is?
    En QNQ jij zei dat er niks mis met me plan was wat ik zelf in gedachte had , denk je dat het gewoon moet lukken hoe ik als eerste zei? Want nu hoor ik hier ook allemaal tegenstrijdige dingen.
    Als jij zegt dat je denkt dat het wel goed lukt ga ik het proberen metpot 6.5 4 liter batmix en 2.5 liter lightmi en daar me zaadjes in doen.zonder overvoeding enz
    En moet ik trouwens perse een gaatje graven en daar lightmix in doen of kan ik gewoon die kuipen vol gooien met batmix en daarop gewoon light mix?
    Ga vandaag ff aarde halen denk ik.
    Last edited by MasterG; 6 October 2012, 00:40.

    Comment


      #17
      Re: Batmix.

      Ik plantte ze na 3 weken over en had met sommige soorten direct verbrandde bladeren. 6 weken voeding is wat overdreven, in de 4de week moet ik toch beginnen bijvoeden.

      Comment


        #18
        Batmix.

        Klopt , iedere plant heeft namelijk andere behoeftes... Zoals je eerste plan kan het lukken, maar het kan ook dat ze overvoed raken, is allemaal nogal afhankelijk van een aantal factoren, als je begint met lightmix en dan overpot naar grow of batmix wanneer je ze op 12/12 zet ben je meer "safe" maar je kan altijd problemen krijgen, dat weet je nooit zeker op voorhand ;p veel succes

        Comment


          #19
          Re: Batmix.

          Ok ok ik tnxs beowukf en smowkie!
          Ik ga jullie weten hoe ik het precies heb gedaan.
          Ik ga gewoon eerst een week of 2 a3 in de light mix en dan de batmix in denk ik.
          Ik ga zo effe badmix kopen. Ik ga denk ik wel gelijk op 12 12 beginnen dat doe ik altijd eigenlijk al.
          Ik wil me planten zoiezo niet zo groot hebben en het scheelt wel wat stroomkosten ook .

          Comment


            #20
            Re: Batmix.

            kweek je spaarlamp of tl of niet? anders is stroomkosten zo goed als te negeren.
            Ik leg de zaadjes ontkiemt in normale aarde zonder voeding.
            Naar een tijdje als ze wat groter zijn vul ik de emmer aan met 3-4 liter batmix ( zijn 12l emmers)
            De groei hoef ik dus niet te voeden en als ze in bloei zijn na een paar weken krijgen ze van Canna bloeivoeding.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment

            Bezig...
            X