Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat dit wel goed?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gaat dit wel goed?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben nu een tijdje bezig met een binnenkweek. Ik heb de plantjes in het raamkozijn staan en genieten van de zon. Het zijn autoflowers (Big Bang Auto) dus bloeien doen ze nu al wel

Maar als ik naar de toppen kijk zie ik nog niet echt een witte zee van trichomen... Gaat dit nu fout en kan ik ze wel weggooien, of is het een kwestie van tijd dat de toppen THC rijker worden?
    wittetop.jpg topjes.jpghttp://wietplantjes.blogspot.com
    Last edited by Ravenix; 6 October 2012, 18:24. Reden: Beschrijving plaatje toegevoegd

Re: Gaat dit wel goed?

hallo ravenix ik zou zeggen heb nog wat geduld en je zal verschieten van hoe ferm die toppen zullen veranderen en bedekt worden met tricho's alles komt wel in orde grtz

Comment

Neehoor, gaat prima, langzaam, vanwege het raam, maar prima.
      Nog een weekje of 7 schat ik.

50-60 gram is wat optimistisch denk ik, gezien je verwachtingen op je blotspog.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
        hallo ravenix ik zou zeggen heb nog wat geduld en je zal verschieten van hoe ferm die toppen zullen veranderen en bedekt worden met tricho's alles komt wel in orde grtz
        Dat klinkt positief, daardoor ben ik ook weer wat meer positief! Bedankt voor je reactie!

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Neehoor, gaat prima, langzaam, vanwege het raam, maar prima.
        Nog een weekje of 7 schat ik.

50-60 gram is wat optimistisch denk ik, gezien je verwachtingen op je blotspog.
        Bedankt voor je reactie, 7 weken klinkt als erg lang, maar ik vind het prima als er dan mooi toppen op groeien!

50-60 gram was op basis van 3 grote planten. Ik heb nu 2 grote planten en 1 kleintje waarvan de top al wel helemaal bedekt is met trichomen (vandaar mijn zorgen )
        Hoeveel gram kan ik wel vanuit gaan per plant? (in het raamkozijn, water en af en toe wat plantenvoeding)

Groetjes, Xanvier.

Comment

hi jongens
          is dat groot genoeg van 4 week blooi?
          IMG_8081.jpg

Comment

Gaat dit wel goed?

Zou al groter mogen maar je hebt nog een eind te gaan, komt allemaal goed

Comment

Bezig...
            X