Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bladprobleem

meer zetten ben ik nie helemaal mee eens(mijn ervaring) ik doe gewoon 18 liter potten en hoe groter het medium hoe groter de opbrengst,maar ik laat het iedereen wel weten wat ik eraf gehaald heb.
    Np man

Comment

hmm

je gaat toch altijd kleinere plantjes krijgen als je niet voorgroeit en kleinere planten kunnen toch nooit zoveel opbrengst geven als een volgroeide plant,
      aangenomen dat je ideale omstandigheden hebt in beide gevallen.
      dus zetten de meeste die direct op 12/12 kweken toch meer plantjes
      ok hoe groter de pot hoe groter de plant maar ze moet toch ook tijd krijgen om groot te worden (indien gewenst natuurlijk)?
      voor zover ik begrepen heb groeien ze in het 12/12 systeem 3 weken en gaan dan over naar de bloei dan zullen ze nog wel een week of 2 a 3 blijven doorgroeien
      maar dan heb je nog maar 5 weken dat ze groeien of zit ik verkeerd?
      k ga t misschien toch eens proberen met 1 plant en dan 2 gewoon voorgroeien om eens te vergelijken.

peace

Comment

dat zeg ik,ik ben het nu aan het proberen met 18 liter potten(14 stuks onder een 600watt) en we gaan zien hoeveel ik ervan af ga halen,de wortels hebben meer ruimte dus ik neem aan dat de plant wat groter zal worden dan in 6.5 liter potten en dat de toppen ook groter worden dan in een 6.5 liter,maar we gaan zien

Comment

nu ben ik ook wel nieuwsgierig k ga t toch ook eens proberen met 2 plantjes.
          dat ze groter en sterker zullen worden in 18l potten ben ik ook wel van overtuigd ja maar 6,5 is dan ook wel heel klein naar mijn mening.
          laat het maar eens weten he
          succes alleszins

Comment

Ze zeggen dat je er 30 stuks onder een 600 watt moet zetten voor het maximale rendenment,dus dan kom je op ongeveer 6.5 liter of iets groter

Comment

Bezig...
            X