Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mensen met kennis hps lamp?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mensen met kennis hps lamp?

Korting op 420shop
    beste

Ik ben bezig met eerste groei Sweet cheese AF buiten.
    Maar omdat het te koud is buiten heb ik ze nu verplaatst naar binnen met 2 spaarlampen van 15 watt boven (5 cm).

Nu zou ik graag een hps lamp aanschaffen van 100-125 of 150watt voor mijn 2 plantjes. Niet te zwaar want ik ben maar een amateur.
    Nu zou ik graag informatie willen over de (beste) merken, prijs endergelijken..

Iemand die daar iets kan over vertellen?

Re: Mensen met kennis hps lamp?

beste ga je toch niet kopen,beetje duur natuurlijk.123 tuintechniek heeft mooie 150 en 250 watters.

Comment

ok, en heb je specifiek lampen voor groei en voor bloei? Of is het gewoon standaard lamp voor beide?
      Mijn plantjes zitten namelijk al in de bloeifase

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik vind namelijk goedkope lampen van 20 euro, HPS 150 watt van bijvoorbeeld Bulb.
      Maar dan zijn er ook lampen van 50+ Euro voor dezelfde wattage?

Comment

een hps lamp heeft een kap met fitting en een vsa nodig.dus je moet een compleet setje kopen.son t pia plus van philips is een goede bloei lamp,groeien gaat er ook mee.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

een hps lamp heeft een kap met fitting en een vsa nodig.dus je moet een compleet setje kopen.son t pia plus van philips is een goede bloei lamp,groeien gaat er ook mee.

Comment

Ik vind zo'n lamp hier op internet voor 20 euro, maar kan ik deze dan gewoon in een andere lampenhouder draaien en laten branden? Of heb ik daar specifieke dingen voor nodig?

Comment

wat begrijp je niet aan me antwoord,dat je een kap met fitting en een vsa nodig heb?

Comment

Je antwoorde 2 keer Berend,welk is nou het juiste antwoord,zeer verwarrend,
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.