Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem en herma-twijfels...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bladprobleem en herma-twijfels...

gekke berend welke plant is nu klaar na 4 weken bloei suffie

Ik zou het allemaal nog eens goed aan kijken kan je nog paar foto doen van heel je plant enz
    gr bella
    God was never on your side..

Comment

Ik heb weer de plantjes goed zitten bestuderen, daar steek ik zo ongeveer 45minuten in om alles weer zo'n 24uur te kunnen laten rusten. Het eerste wat ik doe is alle potten voorzien van hun benodigde water allemaal weer iets meer of minder dan de ander door verschillende zaaidagen waarmee ik ben begonnen. Ik geef nu zo'n 250ml voor de kleinste en rond de 500ml aan de grootste.

De bladeren die problemen hebben lijken weer te herstellen, gaat gelukkig nu best vlot. Dit is dus na de 2e poging extra Kalk/magnesiumkorrels en fosfor._DSC7014.jpg_DSC7011.jpg

Ook ben ik uiteraard flink aan het zoeken geweest naar de herma uitsteeksels maar er blijken nog steeds geen nieuwe kenmerken terug te komen. Op de volgende foto zie je 1 die haast in zijn geheel is overgegaan in haartjes, de allerlaatste hermapluk.....nu geheel afgeknipt
      _DSC7033.jpg
      Last edited by Obnox; 22 October 2012, 21:09.

Comment

de mug komt niet uit het niets,dus er zullen wel larve in je aarde zitten,heb er ook last van gehad en toen bioshark gekocht,vreemd goedje maar je doet er lang mee en het werkt goed.

Comment

Comment

De balletjes lijken topjes te worden zo lijk het in elke geval ben benieuwd maak je over paar dagen weer foto van zelfde plek waar eerst die balletjes zaten

gr bella
            God was never on your side..

Comment

Hallo allemaal,
              Even een kleine statusupdate: alle rariteiten zijn zo goed als gestopt of weggegaan. Nadat er iets interessants is te fotograferen komt dat natuurlijk hier direct terecht.

De hermafrodiet eigenschappen zijn nergens meer te bespeuren, ik heb ook een flauw vermoeden dat dit gewoon het stadia is waar eerst een soort banaantjes komen die vervolgens haartjes worden....? Ik heb alle verdachte trosjes 3 dagen geleden geheel verwijderd, nu zie ik her en der een klein banaantje die vervolgens steeds dunner wordt en dan een haartje wordt Dus er is toch een kans dat het gewone vrouwtjes zijn.

De bladeren zijn niet verder verslechterd en ook op een paar plekken zelfs weer terug naar normaal geworden, deze plant begint nu iedere dag steeds dikkere toppen te maken......als er een flinke verandering is schiet ik wel een plaatje

Varenrouwmugjes...ja beetje vreemd maar die zie ik de ene dag niet en dan weer een enkele waarna directe kil volgt, het lijkt erop door de tabaksoplossing dat ze de aarde geen fijne plek meer vinden, de toplaag is ook kurkdroog. Alle vallen die ik heb gemaakt hebben niet veel slachtoffers gemaakt, de Roxia insectenlinten wel.

wordt vervolgt....
              Last edited by Obnox; 26 October 2012, 21:01.

Comment

Bezig...
              X