Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
DSC05275.jpgDSC05286.jpgDSC05287.jpgDSC05276.jpgDSC05283.jpg
Dit zijn de foto's van gisteren. De topjes zijn echt inimini. Toch ben ik trots dat ik zover gekomen ben .
Of het te roken is gaan we nog bezien . Ik laat ze nog 4 weken ,dan staan ze totaal 12 weken. En dan zullen we weer eens een fototje wagen.
O ja ze rieken niet echt maar dat zie ik als voordeel.DSC05285.jpg
snif en ik had haar zo liefDSC05307.jpgGeen idee wat er is gebeurt van de ene op de andere dag hing ze slap
Heb van die andere plant wel wat te drogen hangen. Maar of deze laatste belangrijke fase tot een goed einde komt.
De tijd zal het leren . Maar ik ben wel heel verdietig.DSC05308.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
snif en ik had haar zo liefDSC05307.jpgGeen idee wat er is gebeurt van de ene op de andere dag hing ze slap
Heb van die andere plant wel wat te drogen hangen. Maar of deze laatste belangrijke fase tot een goed einde komt.
De tijd zal het leren . Maar ik ben wel heel verdietig.DSC05308.jpg
Geen idee denk susidale plant. er was niks veranderd. De bladeren waren niet droog maar slap. ik heb m weggedaan . Mss de kat in de pot lopen piesen.
Komt nog wel weer een ander jaar. Maar toch
Comment