Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

holderdebolder wiet op zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Op 13 april 2012 gingen 3 haze zaadjes de grond in.
    Op 17 sept zag ik voor het eerst 1 klein haartje. Nu zij we inmiddels 5 weken verder.DSC05260.jpgDSC05262.jpg
    De kweek ben ik begonnen met pokon universeel. Ik moet zeggen dat ging eigelijk best goed.
    Eerst gewoon in de zon op de vensterbank. Toen, ivm de grootte op de grond in de zon.
    Ze groeiden aardig door ,en ik kreeg een probleem. Er moesten grotere potten komen..... dus. Toen ik op een dag bij de karwei was zag ik latex emmers
    Al netjes schoongemaakt deksel erbij. Idee al ik daar nou de gaten inmaak heb ik 10 ltr potten. Zo gezegt zo gedaan. Toen naar zolder, ze waren inmiddels ruim 1 meter.
    Ze stonden nl bij de voorkant en ik zou niet zo graag willen dat een toevallige passant mijn wietplantjes ziet. Een nadeel is wel dat het zolderraam op het noorden is.
    Toch groeiden ze gestaag verder en verder en verder tot ze het dak tegenkwamen. De zijtakken aan de lichtkant zijn goed ontwikkelt. Aan de schaduwkant is het maar een zielig iets.
    Er begonnen ook steeds meer gele bruine bladeren te komen. Ik ben gelijk gestopt met de pokon. Een paar dagen geleden heb ik er wat beendermeel bij gedaan.
    Het is een sativa soort en die schijnen lang te bloeien. Ik wacht het rustig af. Dit is mijn eerste kweekje zonder lampen of andere poespas. 2 planten zijn goed opgekomen. Het derde zaadje kon de weg niet vinden, en is 3 keer met zijn worteltje omhoog gekomen. Toen had ze het eindelijk door. Het is nu een 10 cm klein plantje en jawel het is een vrouwtje. Jammer
    het had een grote kunnen worden. Anyway updates van de rest volgen.
    sigpic it is just a flower

Re: holderdebolder wiet op zolder

Knap gedaan hoor zonder lampen ze moeten nog wel flink wat weken voor ze klaar zijn weet niet of je het gaat redden zonder lampen op zolder
    maar wie niet waag die niet win zeg ik altijd en tot nu toe vergaat het je goed ik blijf je volgens suc6

Gr Bella
    God was never on your side..

Comment

Hahaha jij had dus een heel eigenwijs zaadje. Maar ik sluit me helemaal bij Bella aan, knap gedaan zover!

Ik ga je ook volgen, veel suc6!
      sigpic

Comment

Veel succes batmeid! We hopen op het beste voor je

Comment

DSC05266.jpgeindelijk iets van kristallen te zien.DSC05267.jpg

Comment

Moete nog wel een eind, mooie foto's komt allemaal goed

Comment

Mooi al zeg. en mooie heldere foto's

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
              sigpic

Comment

mooie foto's idd, ben benieuwd naar de volgende

Comment

Ik hoop dat daar wel voldoende warm word,mijne niet dus buiten -0 binnen +5
                  -Wat is lv en warmte op je zolder.
                  -Hoe veel uren ziet jou plant daar de zon.
                  -wat als die binnen kort geen zon meer ziet en alles onder de sneeuw ligt.

Comment

Is op zolder lekker warm, alle warme lucht van ons huisje gaat omhoog. En boven staat ook een verwarming aan.Het is inderdaad wel een probleem dat er te weinig zon is.
                    Raam op noorden, dus veel zal t niet worden. Toch hou ik goede moed .Het is al meer dan ik ooit verwacht had toen ik aan het hele project begon.

Comment

Comment

Dit wordt inderdaad niks meer.Geef ze nog een paar weken en dan gaat de bijl erin .Ik denk dat ik niet eens de moeite ga nemen om het te laten droge.
                        Ik kijk wel. Als er wat te drogen valt laat ik het zien. laters

Comment

Je moet niet stoppen met je hobby lees eens wat op JD of mss een beetje oom google tante yahoo geruiken.
                          En mss een tent kopen dat kost je 1 volle plant dus als je 1 plant kan weg geven heb je dat geld voor je tent.

nu je dat hebt zou stoppen zeer pijnlijk gevoel geven.

Comment

Ga volgend voorjaar weer zaaien en als ze de hoogte hebben verduisteren. 12/12 zetten ...Dan hebben ze meer zon om toppen te ontwikkelen.
                            Want nu ben ik echt hooked. Is een mooie hobby en hou wel van groen.

Comment

Haha leuke hobby he. en ook al gaat t een keer mis. geef niks aldoende leer je

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X