Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Intratuin voeding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Intratuin voeding

Korting op 420shop
    Ik ben vollop bezig met mijn kast in orde te brengen voor mijn eerste binnenkweek.
    Ik had hier nog voeding staan voor planten van uit de intratuin.
    Mijn vraag is als ik deze ook kan gebruiken of zou het enkel maar slechte dingen doen.
    het is de intratuin kamerplantenvoeding: geschikt voor bloeiende en groene planten, voor optimale groei en bloei ( dit staat op de fles )
    de specificaties zijn
    samengestelde meststof NPK 7+4+5
    7% stikstof ( waarvan 1.75% nitraatstikstof 1.75% ammoniumstikstof 3.5% ureumstikstof )
    4% wateroplosbaar fosfaat
    5% wateroplosbaar kalium.

Ik weet niet als jullie iets zijn met deze getallen maar als er iemand wijs uit kan zou ik dit het best enkel tijdens de groei of ook tijdens de bloei geven ?
    cheers

Re: Intratuin voeding

denk voor de groei wel goed,maar in de bloei hoeven je planten niet zoveel stikstof,

Comment

allright , ik kan het maar eens proberen en dan neer zetten in mijn verslag, wat raad je dan aan voor de bloei ?

Comment

Probeer dan ook eens Pokon. Kijken of je haren dan weer groeien.

We horen het resultaat wel!

Serieus: Koop voor 10,- een liter groeivoeding speciaal voor het snelgroeiende plantje. Kun je 1000 liter van maken, dus daar doe je wel effe mee.

Comment

das inderdaad waarschijnlijk het beste, maar ik had het staan dus kon het maar vragen.
          Zal eens gaan kijken voor die andere groei voeding

Comment

Bezig...
          X