Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp nodig!

Korting op 420shop
    Goeiemorgen mensen!

Vanochtend werd ik wakker en kwam ik beneden om me plantjes te gaan bekijken. Heb ze vanaf vorige week in de grond gestop (daarvoor ontkiemd) Nu kijk ik en gaat er 1 heel snel, Deze stengel is al aardig groot (4/6cm) nu was mijn vraag! Waneer word het plantje echt een plantje! Nu is het nog een stengeltje met een omhusel er boven van het zaadje! Waneer komen de bladeren?
    Bong door je long!

Re: Hulp nodig!

die lange stengel heb je doordat je pantjes achter licht moeten zoeken (dus zorgen voor meer lummen ) het zaadje zal er wel binnekort afvallen geen noodkomt wel inorde hehe grtz
    waar kweek je ? binnen/buiten ? welke lamp gebruik je en dergelijke zou wel handig zijn om te weten en als je toevallig foto's hebt kun je ze hier posten

Comment

Ik doe het onder een spaar lamp! Doe het meer om te kijken of het ook goed gaat daar mee! Heb een keuken tafel en daarbij een 2x 60 watt lamp die ik naar beneden of boven kan hangen! Best een ideaal idee. Maar bedankt voor je reactie
      Bong door je long!

Comment

Als de zaadhoes nog na 24 uur om je lobblaadjes zit dan haal die er maar heel voorzichtig af, ze "ziet" nu geen licht en zal doorgaan met strekkingsgroei. (tot ze omkiept)

Comment

Heb de zaadhoes er voorzichtig afgehaald. Denken jullie dat de bladeren nu snel komen? Het is trouwens een AF dus hoef er niet veel naar om te kijken toch?
          Bong door je long!

Comment

Ja hoor, je kunt nu snel blaadjes verwachten. Zo'n stengeltje als je nu hebt is heel normaal. Langer dan 10 centimeter zou het niet mogen worden, als de lamp er lekker dicht boven hangt.

Als je ze verpot kun je ze wat dieper zetten, zodat die hele kale stengel onder de grond verdwijnt. Er zijn ook mensen die kiemen in halfvolle potten, zodat ze na het kiemen nog 5 centimeter kunnen bijvullen.

Comment

Bezig...
            X