Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stekken nu 9 dage groei afbloeien of wachten ik twijfel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stekken nu 9 dage groei afbloeien of wachten ik twijfel

    Korting op 420shop
    goeie middag...


    Ben nu ongeveer al een halfjaar dit forum aan het uitpluizen voor info.
    ben een beginnende kweker heb nu 9 dagen geleden 6 stekjes neergezet onder een 600w. zijn al flink wat gegroeid maar nou had ik ook een vraag over het in de bloei zetten van me vrouwtjes want dat zit er nu hard aan te komen.

    Is er een uitgangspunt qua lengte of aantal internodes wanneer je hem in bloei gaat zetten.

    Heb er nu 4 getopt, 2 gefimmd(testje), een paar dieven verwijderd om zo mooie plantjes te krijgen.
    Me kast is 1/1.2/1,9 nou is mijn vraag worden ze niet te hoog als ik se nog 5 dagen in de groei laat.
    had al 2 reacties gehad dat is se rap in de bloei moest gaan zetten maar toch twijfel ik nog ze zijn nu ong. 20cm
    Toen had ik nog een vraag heb afgelopen 2 dagen de wortels gespoeld met schoon water moest ik volgens de growshop een week aanhouden. Als ik ze nu in bloei zou moeten zette levert dat dan gen problemen met me andere voeding?

    alvast bedankt

    en btw super forum van 0,0 kennis naar een hele hoop haha

    #2
    Re: stekken nu 9 dage groei afbloeien of wachten ik twijfel

    Waarom open je nou weer een topic met dezelfde vragen ?
    Bevielen de antwoorden niet ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: stekken nu 9 dage groei afbloeien of wachten ik twijfel

      jawel en ben blij met de antwoorden maar er staan meerdere vragen in en heb maar 1 antwoord gehad en dat is da ik moet gaan bloeien maar zou ook graag weten waarom zodat ik bij me volgende kweek niet weer al de vragen hoef te stellen maar mischien andere kan helpen? Ik heb me helemaal rot gezocht op dit forum mbt. afbloeien maar er is bijna niks te vinden wat mijn vragen kan beantwoorden.

      Comment


        #4
        Re: stekken nu 9 dage groei afbloeien of wachten ik twijfel

        Ik zou de potten helemaal/tot de rand vullen met aarde dan hoef je ook niet zo snel bij te sturen met voeding.
        Beter te weinig dan te veel voeding.
        Hoe lang je groeit is afhankelijk van de soort ook, indica soorten groeien nog langer door.

        Comment

        Bezig...
        X