Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag over lampen

Korting op 420shop
    ik heb deze zomer buiten een plant laten groeien dit ging niet heel soepel maar uit eindelijk toch nog oogst dus het is me wel bevallen maar ik wil wel een nieuw plantje maar dat gaat natuurlijk niet meer buiten wat voor lamp moet ik hebben om te kweken want ik heb niet het geld voor een dure kweek lamp. kan ook gewoon onder bijv 2 bureau lampen kweken?

Re: vraag over lampen

als je er 23W spaarlampen in steekt dan kun je wel een autoflower of een andere kleine strain kweken!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

oke bedankt

Comment

Of een koplamp van een Porsche
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door okkeganja View Post
          ik heb deze zomer buiten een plant laten groeien dit ging niet heel soepel maar uit eindelijk toch nog oogst dus het is me wel bevallen maar ik wil wel een nieuw plantje maar dat gaat natuurlijk niet meer buiten wat voor lamp moet ik hebben om te kweken want ik heb niet het geld voor een dure kweek lamp. kan ook gewoon onder bijv 2 bureau lampen kweken?
          Ik vind het altijd verbazingwekkend dat mensen geen geld hebben. Je bent minstens 18 jaar oud: heb je soms kak aan je handen? Onze kinderen toen die nog studeerden hadden op 14 jarige leeftijd een krantenwijk en hadden altijd geld genoeg. Alleen, dan moet je vroeg naar bed en om 5 uur in de ochtend opstaan. Of ben je daartoe te lui?
          Last edited by Xtreme; 1 November 2012, 10:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Ik vind het altijd verbazingwekkend dat mensen geen geld hebben. Je bent minstens 18 jaar oud: heb je soms kak aan je handen? Onze kinderen toen die nog studeerden hadden op 14 jarige leeftijd een krantenwijk en hadden altijd geld genoeg. Alleen, dan moet je vroeg naar bed en om 5 uur in de ochtend opstaan. Of ben je daartoe te lui?
            nee, ik ben niet te lui om te werken want ik heb ook een bijbaan(zoveel verdien ik daar niet mee) maar door de weeks ben ik op school dus zo veel tijd heb ik niet om te werken en ik geef mijn geld ook aan andere dingen uit bijv uitgaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Of een koplamp van een Porsche
              ja dat zag ik ook op het nieuws, zouden die dingen beter zijn dan een hps lamp? ik denk zelf van niet.

Comment

Bezig...
              X