ik heb deze zomer buiten een plant laten groeien dit ging niet heel soepel maar uit eindelijk toch nog oogst dus het is me wel bevallen maar ik wil wel een nieuw plantje maar dat gaat natuurlijk niet meer buiten wat voor lamp moet ik hebben om te kweken want ik heb niet het geld voor een dure kweek lamp. kan ook gewoon onder bijv 2 bureau lampen kweken?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vraag over lampen
Collapse
X
-
Re: vraag over lampen
Oorspronkelijk geplaatst door okkeganja View Postik heb deze zomer buiten een plant laten groeien dit ging niet heel soepel maar uit eindelijk toch nog oogst dus het is me wel bevallen maar ik wil wel een nieuw plantje maar dat gaat natuurlijk niet meer buiten wat voor lamp moet ik hebben om te kweken want ik heb niet het geld voor een dure kweek lamp. kan ook gewoon onder bijv 2 bureau lampen kweken?Last edited by Xtreme; 1 November 2012, 10:40.
Comment
-
Re: vraag over lampen
Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View PostIk vind het altijd verbazingwekkend dat mensen geen geld hebben. Je bent minstens 18 jaar oud: heb je soms kak aan je handen? Onze kinderen toen die nog studeerden hadden op 14 jarige leeftijd een krantenwijk en hadden altijd geld genoeg. Alleen, dan moet je vroeg naar bed en om 5 uur in de ochtend opstaan. Of ben je daartoe te lui?
Comment
Comment