Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag snel hulp!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Graag snel hulp!

Korting op 420shop
    Hallo beste mede kwekers!

Ik zit met een vraag! Ik heb een plant zie foto, de steel van dit mooie plantje is al 10 cm! Hij staat onder een spaarlamp van 60 watt! Deze kan ik naar boven en beneden doen! De pot waar hij in staat weet ik niet hoeveel liter er in kan! Wel vraag ik mij af of ik zo goed bezig ben? Of is de plant aan het strekken?
    Graag reageren!

ps: Ben geen professioneel kweker maar wil gewoon kijken hoever ik met een spaarlamp kom
    Attached Files
    Last edited by HolllandseGroente; 2 November 2012, 19:42.
    Bong door je long!

Re: Graag snel hulp!

hey hollandsegroente

ben zelf ook geen ervaren kweker maar met alle pics en info die ik hier op het forum ben tegengekomen het afgelopen half jaar lijkt het er wel op dat hij erg aan het strekken is of de fotos moeten je bedriegen+ een tip en een fout van mezelf vul je potten helemaalheb ze zelf ook zo erbij staan omdat ik aan 100 liter aarde niet genoeg had voor 6 potten (kreeg onverwachts een 6e stek erbij)

Maar kijk maar is rond bij andere en vergelijk je sprietje haha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hey hollandsegroente

ben zelf ook geen ervaren kweker maar met alle pics en info die ik hier op het forum ben tegengekomen het afgelopen half jaar lijkt het er wel op dat hij erg aan het strekken is of de fotos moeten je bedriegen+ een tip en een fout van mezelf vul je potten helemaalheb ze zelf ook zo erbij staan omdat ik aan 100 liter aarde niet genoeg had voor 6 potten (kreeg onverwachts een 6e stek erbij)

Maar kijk maar is rond bij andere en vergelijk je sprietje haha

zal ook wel is kijken of ik wat vergelijkingmateriaal kan vinden voor je

Comment

Plantje even dieper in graven dus er uit halen dieper gat maken en dan tot de eerste blaadjes in de aarde zetten.
      En dan je lamp beetje lager zetten zo dat je plant niet verder gaat strekken

Gr bella
      God was never on your side..

Comment

Zulk een spaarlamp geeft volgens mij ook geen juist lichtspectrum voor planten.

Comment

En ook kun je de potten helemaal vol doen als je de kleintjes dieper hebt gezet.. Wees wel heel voorzichtig voor/met de worteltjes...

Comment

Ge moogt dat plantje nog 10 keer dieper graven, met die lamp gaat het niet lukken. Lijkt mij eerder een soort halogeen, spaarlampen van 60 watt bestaan niet.

Comment

Met een spaarlamp van 60watt heb je miss 5 a 10 gram op het einde per plant... Niet echt de moeite

Comment

Hoe staat het er nu voor met je plantjes?

Comment

Bezig...
                X