Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen problemen problemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    problemen problemen problemen

    Korting op 420shop
    jow growers

    kzit met probleme met mijn witte dames de bladeren vanonder kome kleine brandvlekjes op dan kleuren ze geel en dan komen er grotere brandvlekken op met de de dood van elk blad tot gevolg tot ze thc begint af te breken en dan hebk snertwiet...
    ik had dit probleem ook bij men vorige autoflowerkwee DIT IS PAS MEN TWEEDE DUS BEN NOG GROEN ACHTER DE ORE...

    mijn 2 dames staan nu 1.5 week in bloei bij men vorige kweek was het rond dezelfde periode
    ik heb al geprobeerd van wa vega terug bij te geven voor het stikstof tekort bij te benen mss maar na 6 dage nog geen verbetering alleen maar verslechtering

    mijn ec is 2.40 met leidingwater van 0.72 dus 1.7 effectieve ec

    mijn ph is 5.8 althans van mijn voedingswater dit zit in een lichtdichte ton met verwarming en circulatiepomp kgeef nu 40cl water per dag met canna vega, canna flower, bloombastic

    wil iemend mij helpe AUB

    #2
    Re: problemen problemen problemen

    hoeveel vega? ,hoeveel flores? vega en flower samen gegeven??? hoeveel bloombastic? zit je niet meer overvoeding ipv een tekort? welke aarde gebruik je? foto van je probleem?

    Comment


      #3
      Re: problemen problemen problemen

      @mijn ec is 2.40 met leidingwater van 0.72 dus 1.7 effectieve ec

      De basis EC moet je wel gewoon meerekenen. In leidingwater zitten ook zouten en mineralen.

      Comment


        #4
        Re: problemen problemen problemen

        35 ml flores, 25 ml vega en 06 ml de liter bloombastic

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        welke combinatie zou ik dan gebruiken? bij vorige kweek hebk totaal geen groeivoeding meegegeven in de bloei ik d8 dat dit het probleem zou oplossen

        Comment


          #5
          Re: problemen problemen problemen

          http://www.canna.nl/growguide check deze link is, en vul is in hoeveel liter je gaat maken hoeveel ec je water heeft en bereken je schema, als je ZWAAR wil voeden zit je aan 5.5ml per liter groeivoeding en aan 7ml bloeivoeding als je in de bloeifase komt, groei en bloei voeding geef je NOOIT samen, jij geeft toch veel te veel, of heb je mistypt en zijn deze 35 25 an 06 ml per 10 liter water? maar dan nog geef je nooit groei en bloeivoeding samen!

          Comment


            #6
            Re: problemen problemen problemen

            oei sry maat wask vergete bijzette die waarden geef ik op 8 liter water en ik heb bij vorige kweek deze niet samen gebruikt en khad identieke problemen
            is het mss een idee om co2 tabs te kope?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            heb es gekeke na kweekschema kgeef veel te veel voeding kga serieus minderen

            Comment


              #7
              Re: problemen problemen problemen

              Waarom zou ge geen groei- en bloeivoeding tegelijk kunnen geven? Ze hebben in de eerste 3-4 weken bloei heus nog n en k nodig.

              Comment


                #8
                problemen problemen problemen

                Dat mag je natuurlijk wel nog is door geven, maar niet samen, check dat schema maar ff, vega en flores horen niet samen zo knoei je volledig met die npk waarde, als je wil kan je bijvoorbeeld de eerste 2 weken van de bloei tussendoor gewoon is vega geven samen met je bloombastic maar niet vega flores en boombastic samen....

                Comment


                  #9
                  Re: problemen problemen problemen

                  azo ok cva merci
                  kga toch van die tabs van nomerci kope tschijnt dat da goe is vo stikstof

                  Comment


                    #10
                    problemen problemen problemen

                    Mag je natuurlijk kopen, zal best wel goed zijn voor de CO2 , maar als je zo blijft doorvoeden zal het je probleem ook niet oplossen.... Begrijp je? Veel succes verder ermee, en hou ons op de hoogte, die schema's zijn niet gemaakt om op voeding te besparen, eerder om ze zoveel mogelijk ervan te verkopen, je mag er heus wat minder indoen....

                    Comment


                      #11
                      Re: problemen problemen problemen

                      Ik moet mijn eerste schema nog bekijken. Gebruik bio nova en geef al jaren de pk13 en de bn ground te samen.

                      Comment


                        #12
                        Re: problemen problemen problemen

                        bedankt vo de reacties mijn water zit nu op 1.5 ec ma nrml begint overvoeding tog aan de top en niet vanonder (corrigeer me alsk fout ben) dus zou het toch zowiezo een tekort moetten zijn niet?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        aja kheb trouwens alleen ma canna flores in mijn water gedaan en morge of woensdag zou mijn co2 tabs en bacteriedinges moette toekome..

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: problemen problemen problemen

                            sry gast heb gn camera... en foto's zetk nie graaag op net kli,kt belachelijk me noem het anders paranoia
                            ik heb al 2 dage c2 tans meegegeve ma t kot gvd nie goed tverslechtert alleen me
                            wa nu gedaan ben ten einde raad

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            "kot" komt nie goe sry

                            Comment


                              #15
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X