Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringende vragen over afzuiging!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringende vragen over afzuiging!

    Korting op 420shop
    Helaas heb ik mij smerig vergist in de geur die mijn kleine plantjes achter laten, dus ik moet z.s.m. een goed afzuigsysteem!
    Ik las berichten als: 'ze beginnen nu wel aardig te ruiken' bij planten die net in de bloei waren. Die van mij zijn nog lang niet zo ver en meuren al als een gemiddeld apenverblijf.

    De tent staat in dezelfde ruimte als waar ik slaap dus 't zou cool zijn als hij ook nog redelijk stil was.

    Ik heb een Homebox 1x1x2 tent.
    Moet de lucht van de afzuiging naar buiten? of kan ik de lucht van de afzuiging gewoon in mijn kamer laten met een open raam?
    Hoe groot moet mijn afzuiging + Koolstoffilter zijn om mijn ruimte koel en geurloos te houden?

    Heelluuupp!

    een linkje naar alle ins en outs van afzuigingsystemen zou ik ook waarderen, maar ik kan nergens een nette tutorial vinden

    #2
    Re: Dringende vragen over afzuiging!

    Als die in je kamer staat zal het moeilijk zijn om de afzuiger geluidsloos te krijgen. Ik heb hem ook in mn kamer staan maar ik heb niet zo'n grote kweekruimte als jij dus ik stoor me niet heel erg aan het geluid. Voor de afzuiger zou ik even langs de growshop gaan om de juiste aan te schaffen.

    Succes, dit probleem ken ik maar al te goed

    groeten Cookaap

    Comment


      #3
      Re: Dringende vragen over afzuiging!



      misschien heb je hier wat aan

      en nog een topic over ventilatie/afzuiging

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...568-ventilatie

      Comment


        #4
        Re: Dringende vragen over afzuiging!

        Absoluut! thanks guys

        Comment


          #5
          Re: Dringende vragen over afzuiging!

          dag duffman heb je toevallig al achter een afzuiger geweest ? want ik ben ook van plan om achter een homebox te gaan 100X100X200 en voeg me af welk afzuiger je hebt gekocht en of die sterk genoeg is voor als het te warm word in de zomer grtz

          Comment

          Bezig...
          X