Ik ben een beginnende kweker. Ik heb onlangs een kweektent gekocht. Maar ik krijg mijn luchtvochtigheid niet hoog genoeg , slechts 20 %. Heeft er iemand een tip om deze omhoog te krijgen in een kweektent ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Luchtvochtigheid
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Thnx , ik zal die emmer eens proberen , ik heb er heet water ingedaan. Is dat een goed idee? Ik dacht zo meer luchtvochtigheid te hebben. En mijn muren ben ik beginnen besproeien. Kan het mss aan de omgeving van mijn tent liggen dat mijn luchtvochtigheid zo laag is. Hij staat op zolder, vlak onder de isolatie (glasvezel) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door holyherb View Postgeprobeerd. Ik heb nu een luchtbevochtiger gekocht. Klein toestel dat door middel van trilling water verdampt. Ik ga het naast mijn tent plaatsen zodat het de vochtige lucht kan binnentrekken. Hopelijk lukt het.
Greetings
tevens haal ik wel mooie resultaten met de trucjes, al kan je niet elke 2 uur wat heet water vervangen...
bij mij heeft het al snel een invloed van rond de 15%, het stil leggen van mn afzuiging kan de boel al snel tot 40% doen toenemen...
nuja, ik heb alvast mn opvolgtabel in excel o eens goed uit te zoeken wat te doen, maar veel plaats over is er ook al niet...
Comment
Comment