Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

16 x 4 lt potten in 1 m2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

16 x 4 lt potten in 1 m2

Korting op 420shop
    Hi all,

Als beginnende grower probeer ik maar gelijk iets nieuws uit
    in mijn 1m tentje heb ik nu 16 potjes neergezet van 4lt.
    Soort: PP
    400 watt cooltube
    Als ik ze snel in de bloei zet ( 1 week groei), om ze niet te hoog en te breed te laten worden, en mits goed verzorgd zal ik dan een redelijke oogst behalen?
    Of is dit een kansloze missie?

ik hoor graag wat advies.

Gr Geronimo
    Last edited by geronimo83; 7 November 2012, 20:18.

Re: 16 x 4 lt potten in 1 m2

Hheb je PH en ec meter ?
    Omdat je bijna geen buffer hebt zul je heel precies moeten werken

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

hey

je zal best resultaat kweken maar het zijn wel hele kleine potten 4L. bijkomend probleem is het voeden als j dat met de hand van plan was te gaan doen. straks hebben se dorst, zie je dan een halve liter water gaan in dat kleine potje van 4 liter? denk dat je dan je wortels geen goed doet.
      naar mijn id kan je er beter minder inzetten en dan iets grotere potten.
      ik denk dat als jij je ruimte opvult met 10L potten dat je uiteindelijk meer opbrengst heb(verbeter me als dat nodig is)

of het egt kansloos is weet ik niet zal je even moeten afwachte op de reacties van de ervaren growers

greetz

Comment

volgens mij is het niet de hoeveelheid potjes op 1m2 n 1 week groei is niks, kanj beter autoflowers nemen haalj nog een hogere opbrengst volgens mij.

ik denk zoals jij het formuleerd dat t kansloos is, zou iig versteld staan als het j lukt.

of iemand zegt nu dat 16potjes meer oplevereren dan ben ik verkeerd ingelicht.

16x 4ltr of 4x 11ltr, mischien kan iemand dit makkelijker uitleggen

Comment

Met "ik denk" is die gast ook niks. Probeer het gerust zou ik zeggen. Ik heb 2 rondes terug planten in 2 liter potten gehouden en dat ging perfect, ook onder ph en ec meter. Maar dat was lang niet mijn eerste kweek. Qnq heeft al planten grootgebracht in liter potjes als ik mij dat goed herinner. Dus je zou idd versteld staan. Ik gaf ze elke dag 200 ml, meer hadden ze niet nodig. Dus dat van een halve liter slaat ook nergens op.
          Nu, volgens mij passen in die ruimte ook 16 7 liter potten. Groter kan absoluut geen kwaad.

Comment

Ja inderdaad, zoals je opstelling nu is zou dat te doen moeten zijn.
            je kunt makkelijk 1 weekje groeien en dan bloei
            ik denk als je een beetje info zoekt en je plantjes goed verzorgt dat je zeker een leuke oogst kunt krijgen
            hoe klein je potjes mogen zijn weet ik niet, maar 4L potjes kan zeker dat heb ik idd ook eerder gezien
            Last edited by JohnnyHaze; 7 November 2012, 22:36.

Comment

Door je lampen direct op 12/12 te zetten kweek je bonsai's. Ikzelf kweek buiten en heb bijna altijd 12/12 aan licht, heel erg groot worden ze niet maar de bloeitijd blijft hetzelfde.
              Ja, je kan er een "degelijke" oogst vanaf halen maar dan moeten we het concept "degelijk" verwoorden.

Gok maar op 30/40 gram per bonsaitje, doe dit maal 16 en in 2/3 maanden (gok) heb je een deftig resultaat.
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Toch niet onder 400 en alst eerste ronde vrees ik. Dan mag je de helft rekenen. 12/12 systeem ben ik geen fan van. Als je hoogte genoeg hebt kan je gemakkelijk 2-3 weken voorgroeien, zeker indica's.

Comment

ph en ec controleren en laat die maar de hele cyclus in die 4L potten je zult versteld staan wat je ervan haalt ben ik zeker... die kunnen in volle bloei zeker 500ml drinken zonder probleem dagelijks...zelf al gehad in 4,5Lpot hele cyclus die dronk iedere dag 500ml zeker op 600ml net niet...wel zou ik als ik van jou was als je kan afstappen van die cooltube tenzij je niet anders kan ivm warmte...
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                  X