Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 wekwn oude plantjes maar nog maar 2 gekartelde blaadjes
Collapse
X
-
Re: 2 wekwn oude plantjes maar nog maar 2 gekartelde blaadjes
IMAG1146.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
K ben maar amateuristisch bezig hoor maar zou het wel leuk vinden als er iets afkomt
IMAG1145.jpg
Comment
-
Ik vermoed dat je met "ligt" waarschijnlijk "licht" bedoelt. Welnu, het enige wat je planten te kort komen is dus "ligt". Ik zal een poging doen om het heel elementair aan je verstand te peuteren: 6 H2O moleculen (water dus) en 6 CO2 moleculen (kooldioxyde dus) vormen gezamenlijk met licht een glucose molecule, die bestaat uit C6H12O6 en een restprodukt van 6O2. Dat proces heet in de volksmond "fotosynthese". Licht is dus gewicht, zo moeilijk is dat toch niet?Last edited by Xtreme; 9 November 2012, 12:48.
Comment
-
Snap dat niet ze. Hier op het forum en de site zelf staat een massa informatie en toch blijven soortgelijke topics terugkomen. Je kan niet kweken onder gloeilampen, nog geen halve gram fluf komt daar vanaf. Amateuristisch tot daar aan toe, maar koop op zen minst geschikte spaarlampen en lees eerst hoe of wat.
Comment
-
Bedankt voor de tips maar al jou scheikundige taal word ik niet wijzer van haha en idd licht was een typfout.....oke gloeilampen geen goed effect dus de tornadospiraaal gloeilamp is wel een goeie optie...?? Bedankt!! Gr
spaarlamp uiteraard
Comment
-
Ja weet ik
Maar geef nou toe, wat is nou meer fun, als je een paar tientjes uit geeft voor de nodige spullen om een redelijk kweek kastje te maken, en dat je daar meerdere kweeks ik kan doen en een fatsoenlijke oogst hebt, en dus lekker kan roken
Of!
Dat je misschien een fluffy topje oogst, en toch geld hebt uit gegeven aan electriciteit, en dus toch weer naar de shop moet om te blowen
Ik weet het wel
Comment
-
zijn we niet alemaal amateurs? nouja, zogoed als iedereen *cough*
ik vraag me af hoe zijn vriendin (vriend?) zou reageeren als ze(hij,it?) een stuk karton met de verjaardag krijgt.
zo kun je het natuurlijk ook zien :p
je interesse is gewekt, het enigste wat je nu hoeft te doen is een goude ring om de vinger leggen
ofwel zorg er iig voor dat je veilig werkt.
Staat nie op de foto maar heb er omheen karton staan met aluminiumfolie
een TL lamp kun je bij je lokale bouwmarkt kopen voor paar tientjes, als je ook ervoor zorgt dat het licht spectrum van de lamp goed is heb je al een leuk begin gemaakt en niet eens veel geld uitgegeven.
Comment
Comment