Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Waarom?
Met een af haal je nooit de opbrengst die je met normaal zaad zou kunnen halen.
En aangezien het je toch stroom kost is normaal zaad dan voordeliger.
Autoflowerts kweek je puur om t kweken en opbrengst je geen ruk interreseert.
Autofalerts heet t in vakjargon, met gewone reguliere wiet betaal je minder stroom voor een dubbele opbrengst. Autofalers wel makkelijk als t koud is en je daarom je tentje 22/0 ken draaien.
Jongens!! AFjes hebben tegen woordig dikke opbrengste hoor.
Het is niet meer de 25 gram die eerst was,. Pak je AF mazar en kweek je redelijk pik je toch gauw 50 gram,. Heb je alles goed in de hand kun je echt wel 80 gram halen,.
Af en led!! Lekker 20 on 4 af!
Moet je eens opletten wat je verbaast staat
Ik wil nu graag een eenduidig en een niet voor meerderlei uitleg vatbaar antwoord op de volgende vraag: waarom zijn die Afjes niet te koop in coffeeshop?
Jij denkt dat ze niet te koop zijn in de shop!!
Als ik AFjes mazar of orange bud kweek, en vervolgens verkoop aan de shop,. Liggen ze gewoon onder die naam in de shop, alleen zonder AF ervoor.
Trouwens,. En dan praat ik niet over Haze,. Maar je moet eens weten hoevaak er gewoon een anders soort wiet onder een andere naam wordt gelegd!!!!
Jij denkt dat ze niet te koop zijn in de shop!!
Als ik AFjes mazar of orange bud kweek, en vervolgens verkoop aan de shop,. Liggen ze gewoon onder die naam in de shop, alleen zonder AF ervoor.
Trouwens,. En dan praat ik niet over Haze,. Maar je moet eens weten hoevaak er gewoon een anders soort wiet onder een andere naam wordt gelegd!!!!
Waarom denk je dat er AFjes zijn.....?
Ik bedoel, waarom denk je dat ze bestaan? En nou geen antwoord zoals :" het kweken voor pussy's ".
Ben erg benieuwd wat je denkt wat de meerwaarde is van AF.
Je kan ze niet stekken en dat in combinatie met fem is mijns inziens de manier om de markt op slot te gooien.
Liever niet dat je met hun genetica aan de haal gaat natuurlijk.
Buiten wat iedereen zegt,.. Je kan dus wel degelijk een autoflower stekken!!
Jammer dat je wel een oordeel hebt over AF terwijl je blijkbaar niet weet wat een AF is..
Buiten wat iedereen zegt,.. Je kan dus wel degelijk een autoflower stekken!!
Jammer dat je wel een oordeel hebt over AF terwijl je blijkbaar niet weet wat een AF is..
Natuurlijk kun je auto's stekken. Alleen in een heel vroeg stadium en met veel minder resultaat dan met andere cannabis in de groei. Reguliere planten in de bloei krijg je toch ook niet makkelijk aan de wortel.
Je kan tot 4 generaties AFjes perfect stekken.
Trust me!!
En dat bandje waar je het over hebt heb ik niet meer, heb ik de vorige keer aan jou uitgeleend weet je nog,.luctor et emergo,......ik worstel en kom boven,...........heel jammer dit 😔
Comment