Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Goedenavond allemaal,

na een mislukte buitenkweek ivm diefstal heb ik toch maar besloten binnen te gaan kweken,
    ivm mijn adhd rook ik graag een jointje voor het slapen gaan, vandaar heb ik een tentje gekocht, compleet met alles er op en er aan (secret jardin 120) ik heb bijna alles aangesloten, alleen was ik aan het testen van het weekend, en het viel me op dat de trafo erg heet wordt, is dit normaal, het is een hps 400 watt trafo,

bij de growshop waar ik mijn zaadjes heb gekocht vertelde men mij dat ik direct kon beginnen met bloei, 12 licht 12 uur donker, is dit zo? Vindt hier namelijk erg weinig over op dit forum, ik zat zelf te denken om 2 week voor te groeien op 18 uur licht,

alvast bedankt voor jullie bruikbare informatie!

met vriendelijke groet,

Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

dag henk een transfo kan idd heel warm worden ikzelf zet hem op een stenen bloempot en dat helpt enje kan idd direct op 12/12 beginnen kweken maar zoals je zelf al zegt vind ik het ook beter om 2 weken voor tegroeien en dan overteschakeln naar 12/12
    welk potgrond ben je van plan te gebruiken en welk soort voeding grtz
    btw welkom op het forum

Comment

Hallo! Okay! Ga ik dat ook doen, hij was zo heet dat je hem bijna niet kon aanraken, maar dat klopt dus gelukkig,
      ik heb speciale potgrond gekocht van huismerk growshop! Heb wortelstimulator en bloeivoeding gehaald, ook huismerk van de growshop, is een timer voldoende? Van een goed merk? Of is een schakelkast noodzakelijk? Wat voor voeding gebruik jij? Hoe hoog moet ik de lamp zetten voor zaailingen? En is een luchtbevochtiger noodzakelijk?

Comment

de lamp mag wel een stukkie extra hoog voor zaailingen voor een 400 w kan je 80 cm wel aanhouden denk ik
        en langzaam iedere 2 dagen een stukje laten zakken tot je op 40 cm van de bovenkant plant aanzit
        de vsa word idd erg heet houd deze dan ook verwijderd van brandbare materialen anders ben je nr zoveel die in rook opgaat
        huismerk van een growshop wil niet zeggen dat het niet goed is maar houd altijd minder aan als op de verpakking ! met de voeding iig
        ook later beginnen als op de verpakking is aangegeven dat is meestal voor stekken
        potten altijd volledig afvullen !
        luchtbevochtiger is alleen aangeraden bij stekken daar deze geen wortelstelsel hebben om vocht op te nemen

ps succes deze ronde !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

ik gebruik gewoon een timer je zou een schakelkast kunne gebruiken maar ik denk dat dat meer is voor als je meer dan 1 lamp gebruikt dus denk wel dat je goed zit ik gebruik het merk canna maar ben zelf nog wat aan het experimenteren hehe maar het lukt wel
          voor zaailingn zet ik hem op een hoogte van 1 meter en na en week laat ik hem zakken zo kunnen ze wat gewend komen aan het licht n warmte
          en op je vraag over een luchtbevochtiger dat zou je kunnen plaatsen maar het lukt ook als je wat natte handdoeken in je tent legt of een pot met water je kan daar zelf in kiezen grtz

Comment

Wat is zon forum toch handig!
            bedankt allemaal, informatie waar je wat aan hebt!
            ik ga er mee aan de slag, als ik nog verdere vragen heb post ik wel weer een bericht!

grtz,

Comment

ok henk veel succes verder btw met welke soortjes ben je van plan te kweken ben benieuwd

Comment

Bedankt! Hoop dat het een leuke opbrengst wordt,
                afghan en crictical!

Comment

nice klinkt goed zal je volgen

Comment

Geen kweekverslagje???

Keep On Smoking!!!

Comment

Kweekverslagje komt zeker hoor!! heb de tent van af zaterdag helemaal klaar, dus draait nu volop! is het verstandig om de afvoer naar buiten te blazen? Of maakt dat niet zoveel uit?
                      Ze zijn nu in slaap, met om 11 uur gaat de lamp weer aan en zal ik een foto maken! Hoe ze erbij staan!

Comment

ja dat is mogelijk waarschijnlijk is dat ook het best want anders blijft de warme lucht in de kamer en trekt de afzuiger ook die zelfste warme lucht terug in de tent

Comment

Okay! Dan moet ik dat nog maar even anders maken! Dankje! Ze groeien wel lekker btw ImageUploadedByTapatalk1353450340.763875.jpg en zoals afgesproken ff fototje!

Comment

ziet er goed uit die tent laat ze maar groeien zou ik zeggen zal je volgen mijn stoel staat erbij

Comment

Deze jongen is ook van de partij

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

Bezig...
                              X