Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Hangen er ballen in de oksel van de nodes? Zoja moet hij er vantussen en zo snel mogelijk de klikko in !
    Neem is deze topic door ---> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje-Vrouwtje
    Misschien kan je aan de hand van die close up foto`s uitmaken of je inderdaad ballen ziet op die plaatsen....

Comment

Thanx smowkie!
      Ik heb hem eruit gehaald, nu maar hopen dat i niks heeft bevrucht! Als het wel zo is is de wiet dan nog wel te gebruiken? Over 2 week zou ik ongeveer moeten gaan oogsten!

Comment

Hij heeft dus effectief ballen in de oksel? Heb je ze gezien? Zoja hoop ik voor jouw dat je ganse kweek niet bevrucht is, rookbaar tjah, als je trichomen milky zijn wel, maar je gaat hier en daar wel wet zaad tussen je tanden hebben

Comment

Jah cker balletjes! Kloten zooi!vigende keer maar zaadjes kopen!
          En idd hopen dat het niet is bevrucht! Ze zien er redelijm milky uit! Hopen dat t mee valt! Igg super bedankt voor je info!

Comment

Geen probleem, maak die kerel wel dood man! Ik hoop mee op het beste, en hou ons op de hoogte he?

Comment

En anders heb je een paar zaadjes in je wiet. Big deal. Tien jaar geleden rookte iedereen wiet die uit 50% zaad en takken bestond, uit Thailand en Columbia. Prima te roken, als je de zaadjes eruit vist.

Comment

Mja kan best zijn maar we zijn 10 jaar verder nu, en ik rook liever geen zaad en takken en als je kan voorzien dat hij de rest van het hok daardoor niet bestuifd zou ik niet twijfelen

Comment

Ik zou een man ook zeker eruit halen - maar verder niet wakker liggen over een "verloren" oogst.

Comment

Ff update!
                    2 van de 4 planten zijn bevrucht!
                    Maar de trichomen beginnen al iets bruin te worden! Dus hoeven gelukkig niet zolang meer! Hoop dat de zaadjes tegen die tijd nog niet volledig zijn gegroeid!

Hoe drogen jullie de wiet? In de tent met ventilator aan en lamp uit?
                    Denk als ik het buiten de tent ga drogen dat het behoorlijk gaat ruiken?

Ik denk dat ik met een week of 2 ga oogsten!
                    Mijn plan van aanpak is als volgt,
                    Ik denk dat ik op het moment. Van oogsten mn nieuwe zaadjes ga poten, en deze laat ontkiemen en een week laat voor groeien onder tl! (2 week verder) Dan kunnen de geoogste planten uit de tent en de zaailingen er weer in! 2 week drogen is voldoende toch?

Ps wat is jullie voorkeur? Zaden of stekjes? En wel soort binnen wiet is gegarandeerd goede opbrengst? White widow?

Thanx alvast

Grtz,

Comment

Leren = Experimenteren

Comment

Hey hommel!

Sorry voor de verkeerde omschrijving! De zaadjes die ik bedoel koop ik gewoon! Dus heb geen zaden te ruilen

Grtz,

Comment

Hallo kwekers!

Hier 3 fotos! Ik heb jullie hulp ff weer nodig!
                          De plant begint er minder gezond uit te zien, en ik ben benieuwd of ik al moet oogsten! Of hoelang ik nog ongeveer moet wachten!? Graag hoor ik het! Thanx alvast! ImageUploadedByTapatalk1357866789.811986.jpgImageUploadedByTapatalk1357866805.064011.jpgImageUploadedByTapatalk1357866817.591676.jpg

Comment

Iemand?

Comment

Wat is er minder goed aan? De stampers zijn bruin maar ik zou toch nog ff wachten hoor, volgens mij moeten ze nog wat aandikken?

Comment

Bladeren worden onder aan de plant geel! En boven aan ook al een beetje! Hoelang nog ongeveer denk je?

Comment

Bezig...
                                X