Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Als het een hermafrodiet is en het er maar een paar zijn kun je ze er mss afplukken,k zou het toch goed in de gaten houden.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Zooo heb hem er ook maar weer uitgehaald! volgens mij staat er nog een mannetje in,maar kan ik nog niet goed zien! Dat zijn er dan al 3 maar goed! Volgende x maar zaadjes kopen ipv eigen zaadjes!

Kwekers, ik heb nog een aantal vraagjes,

- mijn luchvochtigheid moet naar beneden, kan ik dat doen met een vochtvreter?

- mijn plantjes staan nu een week op 12 12 dus kan ik van de week beginnen met bloeivoedig, hoe vaak moet ik dat geven? Om de dag? Ook heb ik nog pk 13-14 staan, wanneer en hoe vaak moet ik dat gebruiken? Of misschien helemaal niet nodig?

- zetten jullie je plantjes ook vast? Mijn 3 cricticals zijn lang en hebben een wat dunne steel, ven bang als er toppen in komen dat het nog al iets kan gaan hangen!

Bedankt alvast voor jullie bruikbare informatie!

Grtz,

Comment

goeiemiddag iedereen,
        ik heb deze topic eens gelezen en had ook wat vraahjes want zie goeie antwoorden(ga zelf ook en 1rste kweek draaien over een paar dagen)
        is het miss niet goed om je stekken gelijk in 11 liter potten te doen dan?is wortel stimulator persee nodig?
        en heb totaal geen verstand van stekken wat zijn goeie? gr.

Comment

je kan ook je eigen topic aanmaken of even zoeken op het forum het is niet zo netjes jouw vragen in andermans topic te posten ....

je kan stekken of zaad meteen in 11 of 18 liter zetten geen probleem
          mensen doen dat over het algemeen niet omdat als je met zaad mannen krijgt gooi je minder aarde weg
          plus dat de jonge spruitjes niet meteen in gevoede aarde kunnen dus een kommetje stek en zaai aarde erin en dan moet het goed gaan
          wortel stimulator is niet persee nodig
          goede stekken hebben mooie witte worteltjes die al uit de plug steken
          geen ronde stam maar hoekig
          GEEN BEESTJES al is dat tegenwoordig bijna een garantie dat je er beestjes bij krijgt
          mooi blad is ook een must wat als ze jong zijn nemen ze ook nog vocht op met de bladeren
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

oow sorry..ja ben vanmiddag pas voor het eerst ingelogd moet nog ff kijken hoe alles werkt tnx voor de tips man je heb er veel verstand van zo te zien

Comment

Welkom!
              Geen probleem, maar verwijder je berichtjes wel ff aub, nu mis ik mn reactie op mn vragen! Thanx en succes met de eerste ronde!
              Grtz,

Comment

Iemand die mijn vragen kan beantwoorden? Zou mooi zijn!

Comment

Niemand? ;-(

Comment

Hoeveel lv heb je, heb je afzuiging? Met een vochtvreter dan nog? Zal er wel mee zakken maar heb het zelf nog nooit geprobeerd...

Comment

Lv zit op 68-70% ik ga van het weekend een vochtvreter proberen, kijken of dat helpt, maar hoe vaak moet ik die bloei voeding geven? Om de dag? En wanneer en hoe vaak moet ik pk 13-14 gebruiken?

Comment

En afzuiging heb ik idd,

Comment

Ten eerste welkom op het forum!
                          Graag even een nieuw topic maken, ik en zelf ook een beginner en heb ook veel vragen die ik stel in mijn eigen topic, wordt een beetje onoverzichtelijk anders, over dat mest verhaal heb ik geen id, en halogeen lijkt me niet super! Het beste kun je een hps lamp aanschaffen! Dit werkt het best! Een zaadje ontkiemen kan soms ook wel iets langer duren hoe diep heb je het zaadje? En wat voor aarde gebruik je?

Comment

Bloeivoeding is zeker noet voor iedere dag, je kan ze niet vetmesten, werkt zo niet, als je iedere 2 dagen bewaterd zou ik maar om de beurt voeding meegeven, en de eerste paar keer maar halve dosis! De berekeningen op de flesse zijn voor volwassen planten! Pk is voor in de 5de a 6de week zichtbare bloei, 1 week meegeven.. Je geeft dat als het ware mee als je ziet dat je planten in hoogte gestopt zijn en enkel nog toenemen in breedte... En je lv mag inderdaad wel iets zakken naar gelang je verder evolueert in je bloei..

Comment

Thanx Smowkie daar kan ik verder mee!

Comment

Update! ImageUploadedByTapatalk1356298821.694800.jpgImageUploadedByTapatalk1356298835.318407.jpgImageUploadedByTapatalk1356298846.421371.jpg

Ik geef ze elke dag water, en om de dag de op de verpakking aangegeven hoeveelheid bloeivoeding, denk dat ik volgende week wel kan beginnen met pk13-14 E groeien nu niet echt meer in de hoogte!

Comment

Bezig...
                                X