Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je moet zien dat al je planten even hoog staan(dmv iets onder je kleinere planten te zetten)ik heb dit gedaan met ng wat isolatie materiaal dat ik ng over had...
Ik kwam zojuist in mn tent, zag ik tot mijn grote verbazing dat een soort poeder op een aantal blaadjes lag! Er zitten een paar balletjes tussen de toppen van 1 van mij planten! Wat moet ik nu doen? Er uit halen zal wel geen zin meer hebben? Toch zitten er wel bloemen aan die plant!
De 2e foto staat een pijl, daar ligt het stuifrommel op het blaadje! Kan ik dit nog weg spuiten met water? En de overige bolletjes ook met water nat spuiten en proberen weg te halen!
Bloemen heeft die zowiezo, maar ik kan het niet precies zien op de foto hoor, is vrij wazig?? Je kan het natuurlijk voorzichtig weghalen spuiten niet nee anders vliegt het je tent rond... Maar stuifmeel gaat mee met de luchtverplaatsing, dus als het effectief dat is, vrees ik voor zaad in je toppen man :-S maar nogmaals ik zie niets op die foto's ? Grtz
Dat is kloten! Op de foto is het idd slecht zichtbaar, maar heb zelf gezien dat stoffig spul op lag! Kon ik
Met mn vinger er af vegen! Ik zal proberen alle balletjes er uit te halen, wordt het nu een complete mislukte oogst? Of kan ik er nog iets mee?
Comment