Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst binnen kweek aantal vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerst binnen kweek aantal vraagjes

die bladeren dat geel worden kan geen kwaad,kan wijzen op een tekort van iets(ik denk stikstof)maar is niet zo erg

kijk maar naar mijn planten staan ook vol gele bladeren maar toppen groeien ng goed verder.

ik zou ook ng wachte

grtz

Comment

Haha jah idd! Ik zie het! De toppen staan er mooi bij hoor! dan wacht ik nog ff! Moet ik nog wel bloeivoeding geven? En gebruiken jullie ook zon handmicroscoop om te checken of ze klaar zijn voor de oogst?

Comment

thnx ng ff haha

ik heb nu zo eentje besteld ja(zou maandag moeten aankomen)

zo weet je zeker da ze klaar zijn hey...

hoelang moeten jou planten nu ng in theorie?

grtz

Comment

Ik zit nu op week 5 van de bloei!
          Zou in theorie nog een weekje moeten! Jah ik denk dat ik ook zon dingetje bestel! Wat voor lampen heb jij? 600 watters? zal ik nog bloeivoeding gebruiken? Of juist niet meer in de laatste week? Hoe droog jij je wiet?

Comment

het is best om 2 weken voor je oogst alleen water te geven ivm de smaak

Comment

6 weken bloei????? dat is wel heel weinig. (of mis je een paar weken in de telling?)

ik zou nog even wachten. ze zijn inderdaad nog aan het uit dikken.
              en zo'n loepje/handmicroscoop is een must. zonder kun je niets definieren.
              dit komt omdat de trichomen wel hetzelfde vormen op alle cannabis planten, maar
              niet allemaal hetzelfde evolueren in fases van rijping.

succes alvast met de laatste weken, bestel maar alvast een pallet geduld.
              de laatste 2 weken denk je elke dag dat ze klaar zijn, totdat je de loep erbij pakt

groetjes.

Comment

Jah maar heb zo ook flink lang laten voorgroeien hoor! Tot dat de voorbloei begon, toe heb ik de lamp omgezet!
                Ik denk dat ik maandag maar ff een handmicroscoop ga halen! Dan kan ik het beter bekijken denk ik, denk wel dat het verstandig is om te stoppen met bloeivoeding? Thanx voor de info!

Comment

Als je denkt binnen 2 weken te oogsten dan moet je stoppen met alle voeding. Alleen nog afgezuurd water geven.

Overigens heb ik nog eens redelijke trichoom-foto's gemaakt met een gewoon digitaal cameraatje en een oude verrekijkerlens als voorzetlens:

trichomen.jpg

Comment

Hallo kwekers!! De planten zijn inmiddels geoogst en hangen mooi te drogen! Ik heb ze in mijn tent gehangen met de lamp uit en ventilatie/afzuiging aan! Ze hangen nu een kleine week maar zijn nog niet droog genoeg want je moet de takjes kunnen breken toch?
                    Ik heb alvast even een vraag over het knippen! Heb er net even een topje uit gehaald en geknipt omdat ik niet kan wachten! maar hoever knip je normaal gesproken de toppen schoon? Moet als het kleine blad ook weg worden geknipt? Zie foto zoals ik heb geknipt! Hoor het wel! ImageUploadedByTapatalk1359381407.382391.jpgImageUploadedByTapatalk1359381430.669262.jpg

Comment

Bezig...
                    X