Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer in de bloei????????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    goedemiddag, heb een tentje staan met 7 dames erin, 6 in 12 liter potten 1 in 6 liter i.v.m. ruimte. kweek vanuit zaad white widow. Nou zit ik effe in dubio, tent heeft een hoogte van 1.60/80/80, 400w hps. heb de zaadjes ontkiemd in watten, na twee dagen waren ze open en in de aarde gezet met een tl er boven na 12 dagen kwamen er al wortels door de gaten aan de onderkant heen. Heb ze toen overgepot in de potten waar ze nu in staan en de hps op 18/6 gezet, staan nu een week onder 400w. moet ik ze nu al in de bloei zetten omdat ik natuurlijk niet al te veel ruimte heb. De dames zijn nu ongeveer 15cm hoog en 15cm breed. Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft.........alvast bedankt

gr bubbie

Ik zou ze in bloei zetten, als je rekening houd met je afstand van je lamp die je moet houden zal dat bijna het moment zijn vergeet niet dat het nog ff duurt voor de plant effectief in bloei gaat... Grtn

Comment

Re: wanneer in de bloei????????

hier een foto

gr bubbie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

dank je Smowkie, heb nog een foto erbij gezet
      Attached Files

Comment

toen je ze 12 dage in die pot had gezet met welke potgrond was dit en deed je er wortelstimulator bij ? en hoeveel watt heeft die tl lamp en hoeveel hoogte liet je ertussen ? want ik ben zelf een beginner ken er niet veel van ;p

Comment

Heb het net gekiemde zaadje in lightmix gezet, en in de grote potten ook lightmix. Heb de voedingslijn van hesi, ja ook wortelstimulator en 1 druppel supervit, en een heel klein beetje tnt.(weet niet of dat nodig was, maar het heeft de dames niet beschadigd) Tl was 4x18watt op max 5 cm erboven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bubbie View Post
            Heb het net gekiemde zaadje in lightmix gezet, en in de grote potten ook lightmix. Heb de voedingslijn van hesi, ja ook wortelstimulator en 1 druppel supervit, en een heel klein beetje tnt.(weet niet of dat nodig was, maar het heeft de dames niet beschadigd) Tl was 4x18watt op max 5 cm erboven.
            en in welk liter formaat had je ze eerst gestoken nadat je ze in de grotere zette ? en bedankt voor het antwoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goldenpowerr View Post
              en in welk liter formaat had je ze eerst gestoken nadat je ze in de grotere zette ? en bedankt voor het antwoord
              in stekbakjes....

Comment

Bezig...
              X