Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trichomes vraagje & verlichting HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

trichomes vraagje & verlichting HPS

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

vraagje, aangezien ik bezig ben met mn eerst kweekje weet ik nog niet direct hoe heldere / mily trichomen eruit zien.
    Heb al veel pics gezien maar kan ze moeilijk herkennen op mijn eigen plantje.

Verder vroeg ik me ook af voor m'n volgende kweek:
    aangezien mijn huidig kweekje op 2 spaarlampjes is en ik toch wat meer van mijn plantje wil afhalen ben ik vastberaden om over te schakelen naar een HPS lamp.
    Ik vraag me hierin af, 250 of 400 Watt, een groot verschil in opbrengst?

Thanks

Re: trichomes vraagje & verlichting HPS

Op uw onderste foto,boven de datum zie je een blaadje waarop,als je goed kijkt,je allemaal kleine bolletjes op steeltjes ziet staan,dat zijn de trichomen.
    Koop een zakmicroscoop,die kosten hooguit 12,50€ en daar zie je het heel goed mee.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

En toch heb je voor deze foto geen microscoopje nodig om te zien dat ze nog niet klaar is

Edit: Hier nog wat nuttige informatie... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...pje#post264934
      Staat een hele mooie foto van hoe je het zou moeten zien door een microscoopje

Veel succes
      Last edited by Whitebud; 17 November 2012, 19:53.
      sigpic

Comment

Koop een 400W met een EVSA die je kan dimmen, zo kan je spaarzaam groeien op 250W en de laatste weken bloei zelfs tot +10% gaan en er 440W op zetten.

Foto's: Deze zijn nog lang niet klaar, zie hier en daar een milky maar het meeste lijkt me toch nog helder.
        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

ok thanks
          hoelang duurt het zo nog tot ze wat amber kleurig beginnen te worden?

Wat lamp betreft, ga ik zowieso voor een 400W

grtz !

Comment

@ rollerken.. het duurt zolang t duurt hihi... geen idee maar zo te zien nog zeker wel een aantal weken..
            sigpic

Comment

Ik kan niet wachten om ze te proeven & mijn volgende hps kweek te beginnen

Comment

licht is gewicht en de dame's kunnen nog wel ff

Comment

ik lees veel over 400W, maar waarom gaat niet iedereen voor 1000W?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En wat als ik nu al een bloempje eraf snij, laat drogen en oprook, zal er dan iets of wat THC inzitten?

grtz, van een zeer geduldig rollerken!

Comment

Ik ga ervoor, dat mn plantje nog even kan wil ik best geloven
                    Maar ik denk dat ik al een topje eraf ga halen, fast drogen en toch eens checken of het al "iets" doet
                    Iemand ook zo'n ongeduldige ervaring?

Comment

iedereen heeft dat wel in het begin denk ik maar je zult wel leren om eraf te blijven hahawant eens je een top te vroeg hebt afgedaan om te proeven zul je zien dat je er nog niet veel van zult hebben en de smaak zal waarschijnlijk ook niet dat zijn dus ik geef je 1 goeie raad BLIJF ERAF en heb een beetje gedult grtz
                      (je zal me nog bedanken)

Comment

haha ik sta hier met m'n schaartje in de hand om toch 1 takje eraf te halen
                        niet veel... toch iets? zoja, gaat ie direct *KNIP* zeggen

Comment

als je echt eens wilt proeven zou ik zeggen ga ervoor het is nogtans jou schatje hehe maar ik heb je gewaarschuwd

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en op je vraag over 250 of 400w hps zou ik voor een 400watter gaan want zowiezo zal je meer opbrengst kunnen behalen (meer licht=meer opbrengst)

Comment

Ok, ik laat ze staan lees wel, hoe sneller ze klaar is, hoe sneller mijn hps kweekje kan beginnen Hoelang zou ze nog moeten als je naar de kleur van de trichomen ( hierboven ) kijkt?

Comment

ligt eraan wat je voorkeur is high, stoned to the bone, of half /half,high is meer milkey kleur en stoned is 80 milkey 20 amber en half half is 50 milkey 50 amber en je hebt nog 80 amber 20 milkey.dus aan jou de keuze.

Comment

Bezig...
                              X