Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruime kweekruimte, slechts 3 planten. Hoelang kan ik blijven voorgroeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ruime kweekruimte, slechts 3 planten. Hoelang kan ik blijven voorgroeien?

Korting op 420shop
    Heyhey?

ik heb een 1x1x2 Kweekruimte met een 400 watt HPS met 3 plantjes in 15 liter potten.
    Nu vraag ik mij af hoe lang ik kan blijven voorgroeien voor een maximale opbrengst met 3 plantjes.

Het zou zonde zijn als ze klein blijven terwijl ik wel over de ruimte beschik.

Re: Ruime kweekruimte, slechts 3 planten. Hoelang kan ik blijven voorgroeien?

hoe oud zij je plantjes nu en heb je fotos

Comment

Foto'tje komt morgen weer in m'n kweekverslag.
      Ze zijn 28-34 centimeter hoog. Ik heb nog flink ruimte over in de tent.

Comment

Je moet ook rekening ermee houden dat je planten in de bloei ook nog behoorlijk zullen door groeien.
        Het ligt ook een beetje er aan wat voor soort het is.Een sativa zal ook groter worden als een indica soort.
        Het is aan je eigen hoe groot wil je ze hebben.Gewoon je eigen gevoel volgen.Als jij denkt kan wel wat voller even wachten dan met je planten in de bloei trekken.

Gr Goud

Comment

Je kan wel ruimte in je tent hebben, maar die ruimte is niet de beperking waar je rekening mee moet houden: 't Is de lamp die de grens bepaalt.
          400W moet zo'n 40cm boven de planten, de topjes die meer dan (pak-m-beet) zo'n 60cm van de lamp zitten ontwikkelen al een stuk minder.
          Alles wat nog verder weg zit zal veel kleiner blijven.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Toppen en scroggen of buigen. 8 weken voorgroei kunnen ze dan wel aan. Toch hybrides. Pure sativa iets minder, indica's iets meer.

Comment

thx voor de tips! Ik wacht nog een weekje en dan gaan ze de bloei in !

Comment

zet ze in grotere potten

Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
                X