Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pp op 25 liter potten na 5 weken blijven klein ma wel breed ma hoe krijg ik ze groter?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

pp op 25 liter potten na 5 weken blijven klein ma wel breed ma hoe krijg ik ze groter?

Korting op 420shop
    ik ben gewent om haze te kweken en die word wel groter dan ik nu pp heb ze zijn van de pot nu 40 centimeter vrij klein en vrij dunnen stammen.
    hoe krijg ik ze grooter en de stammen ook , ik zal even uit leggen hoe lang ik mijn groei enz heb gedan en voeding.
    14dagen in de groei gezet groei voeding gebruikt obegebouwt tot ec 1.4 ph 5.8.
    toen ik ze in de bloei zetten ben ik begonnen bloei voeding opgebouwd tot nu 3 week bloei 1.5 ec .ph 5.8
    en ik gebruik atami booster van af 2 week bloei ,
    kan iemand mij raad geven om ze voor de volgende keer groter te krijgen en de stam wat dikker ?

groetjes nickel

Re: pp op 25 liter potten na 5 weken blijven klein ma wel breed ma hoe krijg ik ze groter

Langer groeien lijkt me een goed plan, of een soortje uitzoeken met wat meer Sativa.
    Stam wordt steviger door beweging.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: pp op 25 liter potten na 5 weken blijven klein ma wel breed ma hoe krijg ik ze groter

thx nog meer mensen sugesties?

Comment

langer voorgroeien en dan met voor groei juiste belichting, meer ventilatie erop (zoals QnQ al schreef is wat windstress goed voor de ontwikkeling van een stevig stammenstel), en -inkopper- beter startmateriaal. Je bent waarschijnlijk met stekken begonnen ? Dat zullen wel 2e handsjes zijn geweest ofzo
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

als je een ventilator in je kast zet zullen de stammen dikker worden zo boots je de wind na als buiten
          wel een kleine ventilator als je een gorte neemt zal je bladeren droog blazen en zal je plant dood gaan
          niet te snel met voeding beginnen er zit voeding genoeg in je verse aarde voor de komende 3 weken tot een maand anders ga je ze verbranden
          en niette snel in bloeie trekken ik waht meestal 1 tot 1.5 maanden van zaad tot ik ze in bloei trek wacht soms tot 2 maanden om mooie grote planten te krijgen
          als je ze snel in bloei trekt blijven ze klein
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

Comment

Bezig...
            X