Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met black widow??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

iemand ervaring met black widow??

Korting op 420shop
    goeie dag ik heb een beetj rond gekeken maar ik heb geen ervaringen van mensen gelezen mbt black widow
    ik heb een hele periode in den helder gewerkt(in de kost)en we zaten daar savond met collega's onder elkaar te geniete van black widow koste dan ook 18,50 voor een gram, het was elke cent waard haha

heb een beetj lopen zoeken online voor black widow zaden er zijn vrij weinig aanbieders en dan kosten
    5 zaden 70-80 euro maar aangezien ik de wiet erg lkkr vond wil ikdeze waarschijnlijk ook gaan zetten.

Als er mensen zijn met wat info of ervaringen mbt black widow hoor ik het graag

groete

Re: iemand ervaring met black widow??

Ik meen te herinneren dat dat een cup winnaar is van high times.. ergens lang geleden.. en dat het gewoon White Widow is met een andere naam... maar ik kan me vergissen.

Comment

zoiets had ik ook gevonde was in 95 maar die wiet oogde anders smaakte anders prijs was anders en ik was kneiter stoned van een joint en ww heb ik er toch 3 nodig dan.

dus vandaar me twijfel en me vraag

Comment

Anders ogen en ruiken/smaken kan ook komen door een fenotype en hoe het gekweekt is.
        Prijs maakt al helemaal niets uit natuurlijk.
        En qua hoeveelheid om er stoned van te worden: tja je kan een joint van 0,3 gram draaien of een joint met 1 gram er in... net wat je wilt natuurlijk.

Comment

draai jointjes met ong 5 euries wiet erin

en idd zo is het makkelijk geld verdiene verander white in black en reken dubbel
          maar we gaan nog wel even op onderzoek uit en met twijfel zoeken we gewoon iets anders lkkrs uit

Comment

Als je nog moet beginnen met leren kweken kan ik je adviseren om niet direct een hele dure soort te proberen, omdat je nog eerst moet leren kweken en de plant moet leren kennen.
            Beter om dan 1 of 2 keer met een eenvoudig wietje het onder de knie te krijgen en daarna pas een duur zaadje kopen voor een lekker eigen wietje

Comment

ik heb wat zoek werk verricht over de black widow en dat zou idd zoals maxican zegt het zelfde zijn als de originele white widow grtz

black widow = de originele white widow

Comment

Comment

ok bedankt kerels maar maxican check me topic ben bezig met de bloei van 6x amnesia als eerste kweek maar heb een 2e hok gebouwd ergens anders dan gaan we tg maar voor de purple haze
                  Last edited by psychedelic1988; 21 November 2012, 21:51.

Comment

als ik je een lekker soortje mag voorstellen heel lekker BLUE WIDOW kruising van blueberry en white widow je kan eens kijken in mijn album bij de bluewidow en power kush

Comment

ja die was ik idd ook tegen gekomen op internet zal is ff komen kijken ben benieuwd

@peuker ziet er ckr lkkr uit denk dat het een mixje gaat worden. heb daar ruimte zat zullen er 12 worden in 10L potten.
                      Worden 3/4 verschillende (lkkr die variatie)
                      Last edited by psychedelic1988; 21 November 2012, 22:03.

Comment

de 2de,3de en de laatste 3 foto's zijn van de bleu widow grtz

Comment

lkkr hoor haha heb je nog 2 aanraders??

Comment

ja hoor mountain kush heb ik ook gezet die was ook echt de moeite had maar 1 plant ervan gezet vond ik achteraf wel spijtig want hij smoorde echt lekker hehe
                            power kush ook heel lekker
                            ben van plan om eens bij barney's farm te checkn voor zaad want daar staan er ook lekkere soortje moet maar eens opzoeken op de 420shop hier opt forum grtz
                            kzit momenteel met 7 verschillende soortjes dusja eens zien welke de lekkerste zijn hehe ik lat het je nog weten

Comment

Independent, standardized information about Mr Nice Seedbank cannabis-strain Black Widow! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
                              X