Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

    Korting op 420shop
    ben ondertussen mijn eerste kweek ww aan het roken en er is niks mis mee,
    hij bevalt zelfs zo goed dat ik geen shop wiet meer haal, wat een hoop centen scheelt, maar ik wil kijken of hij nog beter kan.

    daarom ben ik opzoek naar mensen die erg veel ervaring hebben in kweken ww of eigenlijk alleen maar ww verbouwen.
    om nog meer te weten te komen over voeding aarde etc

    nogmaals iedereen die mijn wiet gerookt heeft vind hem erg lekker, alleen verbetering moet altyd kunnen.
    wil binnenkort mn tentje 1 bij 1 bij 2m weer opzetten met 600w lamp

    dus graag snel reacties van mensen dan kan ik snel weer beginnen met mn tweede kweek
    liefst via persoonlijk bericht en nogmaals zoek ervaring in kweken terra ww binnen

    bvd!!
    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

    #2
    Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

    Nou nou veel kijkers weinig reacties
    valt toch beetje tegen. Dacht dat er wel ervaring zou zijn hier mbt ww
    aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

        4 tot 6 maand laten curen in potten. Ook niet ww specifiek, dat gaat gewoon niet. Wat geldt voor ww geldt voor andere soorten ook.

        Comment


          #5
          Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

          Zou als gezegd, evalueren van de vorige kweek en kijken wat er beter kan.
          Minimum en maximum temperatuur, luchtvochtigheid, groei en bloeiperiode, voeding, P.H. enz.
          Wat wil je bereiken, meer opbrengst? Hogere kwaliteit, zachtere smaak enz.
          Overings kun je op de meeste van deze vragen een antwoord vinden wanneer je de zoekfunctie gebruikt.

          Comment


            #6
            Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

            Nou wordt er gereageerd, ben jij gevlogen..?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

              Gewoon veel lezen. Kijk ook es naar anderen hun verslagen. Bv van QnQ kan je wel wat leren. Ik kweek op cocos dus kan niet helpen. Behalve van bodemmonsters te nemen en je ec perfectioneren. Lees je planten af. Lichtgroen = hoger ec donkergroen beetje zakken. Schrijf de waarden op en vergelijk met je vorige kweek. Je kan je temp vergelijken en kijken waar het beter kan.
              Hoe was je Rv en kan je deze nog bijsturen. Whitewidow is geen specialiteit hoor. Plant als al de rest. Enkel haze is wat moeilijker omdat ze langer staan dus meer kans op schimmels.

              Veel succes

              Verstuurd met mijn mobiele telefoon

              Comment


                #8
                Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

                Oke ja heb de eerste kweek niet veel opgeschreven alleen maar canna schema aangehouden en dat heeft erg goed uitgepakt
                heb een x ph water gemeten en ec gecheckt daar schema op aangepast en dat werkte goed
                alleen 2 planten vana de 5 kregen gele bladeren bovenin top. Op einde van kweek. Die wat eerder geoogst maar smaken ook goed
                Heb ze nu al een paar weken in potten zitten lv elke week ff checken
                aarde zou ik wel wat meer van willen weten aangezien bij de eerste kweek ik de grond kant en klaar gemixt en al heb gekregen van de gene waar ik de tent van overnam. En zou nu graag zelf het willen samenstellen. Dus info daarover is welkom
                oogst verhogen jaaa heb vorige x extra donker gezet op eind en gekliefd nu wat extra dingetjes proberen
                licht ja wat is de beste bulp van 600w voor zowel bloei als groei??
                aaaaahhhh nu komt de joint uit de mouw!

                Comment


                  #9
                  Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

                  bij QNQ werd het weer duidelijk.

                  bolliex met een geweldig plan van aanpak.

                  en toen was je er weer en begreep ik weer niet waar je heen wil. dus ik heb mij gedwongen
                  te denken wat je nou wil en na een onnoemelijke 3 minuten toch een idee wat je nou wil.
                  maar ik denk dat je zelf nog geen snars mee gekregen hebt. en dat bedoel ik goed, want ik verwacht een andere
                  reactie... maar goed.

                  weet je, je kan 1 ding doen.

                  geef ik je mijn geheim. zet 3 planten neer. allen WW in dit geval en allen 16 liter pot.
                  geef er 2 voeding 1 niet.
                  kijk hoe diegenen gaat zonder voeding. de groeit en stagnaties in vergelijking met de andere
                  en de aantallen bladeren en dieven die ontstaan. wanneer en waar schrijf je inderdaad op.
                  de 2 die je voed laat je gaan tot einde. als je denkt dat ze beide klaar zijn dan gooi je er 1 plat
                  en laat je de andere 2 weken langer staan. zo krijg je een vergelijking die jij persoonlijk
                  hebt opgezet. zo kom je erachter wat de noties zijn, en wat je tekort komingen.

                  zo kun je ook een test opzetten met manieren van licht vangen.
                  weer 3 planten, allen ww, allen 16 liter pot, allen nu wel voeding.
                  eentje gewoon laten gaan, eentje scrog en eentje je eigen creatieve inzicht.
                  (in mijn geval boosaardige, want ik ben niet ze voorzichtig met mijn dames).
                  zo weet je waar jij mee weg komt en wat de verschillen weer kunnen zijn.

                  zo kun je nog wel wat tests bedenken. wat wij je allemaal ook willen bijbrengen.
                  en wat we ook goed bedoelen. er is altijd een factor die anders dan bij mij of anderen
                  en dat ben je zelf. ik kan jou niet aansturen, alleen je een raad geven als je dat nodig hebt.

                  je klinkt nogal "jong" en 'begerig". wees beter bescheiden en leergierig, daar kom je zelf
                  het verst mee.

                  misschien dat dit je antwoord is.

                  ps. SUPERWIET is gewoon een woord he dat geeft niets weer van de echte kwaliteit.
                  anders eens wiet met links draaiende biogarde THC proberen. het groeit vaag en om de dag tegen
                  de klok in, maar man die smaak. caramel met yoghurt en een vleugje aardbij....... kut zit er
                  weer muesli in gedraait???
                  Last edited by bramonius; 27 November 2012, 07:56.

                  Comment


                    #10
                    Re: gezocht mensen die erg veel ervaring hebben met kweken white widow voor binnen terra

                    Geniaal !

                    Verstuurd van mijn GT-S7562 met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X