Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Potten

Korting op 420shop
    Ik heb begrepen dat je een kleine en grote pot nodig hebt, de kleine voor stekgrond en de grote voor aarde.
    Iemand die weet hoe groot zo een klein potje moet zijn?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Mag ik dan men klein potje al onder de HPS lamp (400W) zetten?

Re: Potten

eerst een klein potje (zelfs diameter 5 cm kan) om de plant in de laten wortelen, als die dan gaat strekken dan kun je later de plant ingraven tot de lobbladeren in een grotere pot naar keuze (20 liter is wel mooi) en dan kan je de hps lamp er wel boven hangen meer minimaal een meter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
      eerst een klein potje (zelfs diameter 5 cm kan) om de plant in de laten wortelen, als die dan gaat strekken dan kun je later de plant ingraven tot de lobbladeren in een grotere pot naar keuze (20 liter is wel mooi) en dan kan je de hps lamp er wel boven hangen meer minimaal een meter.
      Wat voor licht gebruik ik voor men klein potje dan?

Bedankt man!

Comment

Klein potjes is vragen om miserie met water geven. Pakt u liter potjes om te starten,maar enkel als je gaat selecteren. Als je feminised kiest kunnen ze direct in grote potten (11 liter is al aardig wat) en direct onder 400 watt op 40 cm. Dat beginnen op een meter is nergens voor nodig. Als ze maar niet te heet staan. Bovenlaag droogt snel uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Klein potjes is vragen om miserie met water geven. Pakt u liter potjes om te starten,maar enkel als je gaat selecteren. Als je feminised kiest kunnen ze direct in grote potten (11 liter is al aardig wat) en direct onder 400 watt op 40 cm. Dat beginnen op een meter is nergens voor nodig. Als ze maar niet te heet staan. Bovenlaag droogt snel uit.
          Bedankt

Comment

Bezig...
          X