goedenmorgen...na verder dit forum uit te spitten ben ik er achtergekomen dat ik deze nog beetje fout gebruik(excuus daarvoor),ben vanaf gister kweekverslag begonnen. eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower
daar heb ik een paar vragen gesteld maar blijkbaar niet in het goede forum.....
plantjes zijn 6 dagen oud(als ik de goede manier van tellen heb?),zien er voor mijn gevoel goed uit...zijn gem rond de 5/6 cm hoog en zien er mooi groen uit. temp en lv redelijk stabiel en binnen de normen 20/30 gr en 50/70%....
ik zou graag wat advies willen winnen over voeding,welke/wanneer mee te beginnen(door de bomen zie ik het bos niet meer zoveel verschillende meningen/produkten....is er een universele voeding voor bloei(waar ik over heen zie)zodat je met een fles klaar bent?...
ik geef in de groei alleen water(groene thee) en wil dat graag zo houden...
alvast bedankt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
heb de knoop doorgehakt een besloten voor plagron alga bloom en plagron pk13-14 te gaan na het lezen van verslagen...
daar heb ik een paar vragen gesteld maar blijkbaar niet in het goede forum.....
plantjes zijn 6 dagen oud(als ik de goede manier van tellen heb?),zien er voor mijn gevoel goed uit...zijn gem rond de 5/6 cm hoog en zien er mooi groen uit. temp en lv redelijk stabiel en binnen de normen 20/30 gr en 50/70%....
ik zou graag wat advies willen winnen over voeding,welke/wanneer mee te beginnen(door de bomen zie ik het bos niet meer zoveel verschillende meningen/produkten....is er een universele voeding voor bloei(waar ik over heen zie)zodat je met een fles klaar bent?...
ik geef in de groei alleen water(groene thee) en wil dat graag zo houden...
alvast bedankt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
heb de knoop doorgehakt een besloten voor plagron alga bloom en plagron pk13-14 te gaan na het lezen van verslagen...
Comment