Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5*green-o-matic autoflowers.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5*green-o-matic autoflowers.

    Korting op 420shop
    goedenmorgen...na verder dit forum uit te spitten ben ik er achtergekomen dat ik deze nog beetje fout gebruik(excuus daarvoor),ben vanaf gister kweekverslag begonnen. eerste kweek onder 250 hps...(starter) 5*green-o-matic auto flower

    daar heb ik een paar vragen gesteld maar blijkbaar niet in het goede forum.....
    plantjes zijn 6 dagen oud(als ik de goede manier van tellen heb?),zien er voor mijn gevoel goed uit...zijn gem rond de 5/6 cm hoog en zien er mooi groen uit. temp en lv redelijk stabiel en binnen de normen 20/30 gr en 50/70%....
    ik zou graag wat advies willen winnen over voeding,welke/wanneer mee te beginnen(door de bomen zie ik het bos niet meer zoveel verschillende meningen/produkten....is er een universele voeding voor bloei(waar ik over heen zie)zodat je met een fles klaar bent?...
    ik geef in de groei alleen water(groene thee) en wil dat graag zo houden...

    alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    heb de knoop doorgehakt een besloten voor plagron alga bloom en plagron pk13-14 te gaan na het lezen van verslagen...

    #2
    Re: 5*green-o-matic autoflowers.

    house and garden http://www.eugrowshop.eu/images/file...0B%20aarde.pdf ik gebruik alle producten van het bovenste schema, 130 euries en het eeste flesje dat opgaat koop je pas weer na 25 oogsten. als je plagron wilt gebruiken kan e het beste hier naar kijken http://www.growpalace.com/nl/Kweekschema_Plagron/

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    vind h&g er profesioneler uitzien en heb veel goede resultaten gezien en gerookt van en bij kennissen

    Comment


      #3
      Re: 5*green-o-matic autoflowers.

      @nrh88 ,bedankt voor het voedingsschema...zal dat geliijk eens uitspitten...

      Comment


        #4
        5*green-o-matic autoflowers.

        Veel succes kerel!

        Comment


          #5
          Re: 5*green-o-matic autoflowers.

          Er zijn heel wat voedingslijnen (vergezeld met een schema'tje) beschikbaar . Indien je aarde voorbemest is voor een aantal weken, heb je niet meteen groeivoeding nodig, die GOMS bloeien al na een grote 2 weken!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: 5*green-o-matic autoflowers.

            Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
            Er zijn heel wat voedingslijnen (vergezeld met een schema'tje) beschikbaar . Indien je aarde voorbemest is voor een aantal weken, heb je niet meteen groeivoeding nodig, die GOMS bloeien al na een grote 2 weken!
            aarde is voor bemest....wel van plaatselijk tuincentrum geef ze alleen water tot nu toe...straks in bloeifase plagron alga bloom en pk 13-14...wou het daar maar eerst mee proberen

            Comment


              #7
              Re: 5*green-o-matic autoflowers.

              Maak wel gebruik van perliet of kleikorrels anders dan slaat de grond dicht en het neemt water op.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #8
                Re: 5*green-o-matic autoflowers.

                hey silas..gebruik hydrokorrels...

                Comment


                  #9
                  Re: 5*green-o-matic autoflowers.

                  deze mag gesloten worden!

                  Comment


                    #10
                    5*green-o-matic autoflowers.

                    Euh? What happend?

                    Comment


                      #11
                      Re: 5*green-o-matic autoflowers.

                      hey smowkie...ze leven nog hoor,ben er alleen uit hoe en wat met voeding(denk ik)...zodoende mag deze gesloten worden...

                      Comment

                      Bezig...
                      X