Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blad probleem HELP...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blad probleem HELP...

    Korting op 420shop
    Hoi mede growers

    Volgend bladprobleem vastgasteld, al bestreden met Bio Shark soil attack liquid, een allround insecticide van KB en met de hotbox zwaavelverdamper.
    Kan iemand me helpen met het uitzoeken van waar en waardoor ik dit probleem heb en vooral waarme ik het kan oplossen en verhelpen.

    Thx...
    Attached Files

    #2
    Re: Blad probleem HELP...

    Heb je al beestjes gezien dan, omdat je met bestrijdingsmiddelen in de weer gaat ?
    Dat blad heeft misschien alleen een beetje klem gezeten of heb je misschien een kat rondlopen ?
    Om zeker te zijn pak je een microscoop, en daar bekijk je wat blaadjes mee.
    De onderkant van de blaadjes eh..bovenop zie je niks.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Last edited by house; 28 November 2012, 08:09. Reden: Toevoegen info om situatie beter te schetsen.

      Comment


        #4
        Re: Blad probleem HELP...

        Slijmsporen ?
        Tja, een slak is het niet, die vreet gewoon dat hele blad op.
        I dunno man, maar als je geen beestjes ziet verder, maar even zien of het nieuwe blad gezond blijft.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Blad probleem HELP...

          Zou eens denken aan een verkeerde nitriet/nitraat verhouding. Vraatsporen zijn dat volgens mij niet.

          Comment


            #6
            Re: Blad probleem HELP...

            Hoi Hoi...

            Gisteren de dames gespoeld en gelijk met de waterstofzuiger hok gereinigd en tot mijn vreugde zag ik een dode mot...
            helaas had ik uit voorzorg (vrees voor ziekte) de geteisterde dame met de grond gelijk gemaakt .
            Maar ben blij dat ik eindelijk de oorzaak weet

            Wat de sporen (uitziende als slakken sporen, maar dan niet nat maar in het blad) betreft, heb ik even met de verkoper van Alien growshop gecommuniceerd en later afbeeldingen gegoogled, en bleek het trips te zijn... hehe.

            blij dat ik er uit ben en thx voor de hulp met jullie post...

            Comment

            Bezig...
            X