Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    IMAG0003.jpg

hallo dit is me eerste binnen kweek plantje is 10 dagen oud maar volgens mij hoort die niet zo te groeien of het licht aan mij hoor
    kan iemand me a.u.b helpen alvast bedankt

Re: probleem met mijn wiet plantje kan iemand helpen ???

Lijkt wel 2 stel kiemblaadjes te hebben

Gewoon nog even een plantje laten worden. Niks loos voor nu.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ik zou hem dieper steken tot aan de lobblaadjes enja hoor die hoort zo te groeien de volgende blaadjes zullen 3 vingerige zijn en daarna 5 enz...

Comment

peuker kijk eens goed is zoals hjm zegt, is net alsof die 2 stel lobblaadjes heeft
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Is het wel wiet ?
          Maak eens een goeie foto, met het blad erop.

Ze hebben iig gebrek aan licht.
          Die stok erbij is ook wat overthetop.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

wat is een goede hoogte? ik heb er nu een 100watt er boven hangen op 1 meter afstand van het plantje moet deze zakken ?

Comment

denk dat je ook een betere foto moet maken !
              Balling super hard, smoking 'til I overdose. Hardly ever sober, bitch we party 'til it's over.

Comment

Dat er 100 watt bovenhangt zegt niets. Is het 100 watt HPS, 100 watt HPI, 100 watt TL of SL en in welke kleurtemperatuur?

Comment

Kartonnen wanden, gestrekte planten (als het al wiet is). Hier gaan we weer. Wsl 100 watt gloeilamp of halogeen. Nee, die moet niet zakken, nog hoger. Tot aan het plafond. En dan wat spaarlampen er vlak boven.

Comment

IMAG0009.jpgIMAG0008.jpgIMAG0010.jpg deze planten staan onder een 100watt osram natura groeilamp op 1 meter afstand moet deze zakken ? en ik ga morgen wortelstimulator halen kan ik deze gelijk aan de planten geven of moet ik daar me wachten planten zijn 11 dagen oud

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMAG0009.jpgIMAG0008.jpgIMAG0010.jpg deze planten staan onder een 100watt osram natura groeilamp op 1 meter afstand moet deze zakken ? en ik ga morgen wortelstimulator halen kan ik deze gelijk aan de planten geven of moet ik daar me wachten planten zijn 11 dagen oud

Comment

Deze s wel zeer gestrekt, ik zou de lamp dichter plaatsten en als je verpot de stam terug wat dieper ingraven

Comment

Dit is wel de meest gestrekte zaailing die ik ooit heb gezien op internet

Comment

deze planten staan onder een 100watt osram natura groeilamp op 1 meter afstand moet deze zakken ?
                          Zou er een spaarlamp in draaien en 5 cm erboven hangen.

Comment

Die Natura is nog niet eens zo heel slecht, qua kleurenspectrum (verder heb ik er nog niet naar gekeken) :
                            osramnatura.JPG
                            Maar feit is dat-ie veel te hoog hangt. Met 1 of 2 paar blaadjes hoort je plantje 3-5cm hoog te zijn.
                            Je lamp moet dus lager, en het kan geen kwaad er wat meer lampjes boven te hangen, meestal worden spaarlampen (of TL) gebruikt, omdat die bewezen wel gebruikt kunnen worden.
                            Kijk eens wat rond op het micro forum
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                              peuker kijk eens goed is zoals hjm zegt, is net alsof die 2 stel lobblaadjes heeft
                              ja dat is wel waar maar het is zoals QNQ zegt veel te weinig licht waardoor ze teveel strekt en haar bladeren niet goed genoeg kan ontwikkelen en dan bekom je zoiets

Comment

Bezig...
                              X