Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele bladpunten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gele bladpunten

    Het is al 3 dagen geleden dat ik ze voor het eerst heb gefushed, en ik snap dat dat effect niet terug te draaien is.
    Maar het brijd zich nog steeds uit, vandaar dat ik misschien denk dat het toch wat anders is, maar ik flush ze dan nog wel een keer vandaag.

    Alvast bedankt voor alle reacties jongens

    Comment


      #17
      Re: Gele bladpunten

      Flushen zou ik niet doen, dat is meteen hardcore alle voedingsstoffen eruit spoelen. Is meer iets voor aan 't einde van je bloei imo
      Maar okeej okeej, daar zijn de meningen over verdeeld.

      Ik zou alleen water geven en in zo'n stadium, en goed op de watergifte letten netzoals bij zaailingen: accuraat dus, teveel water ..........juistem, die raggen je wortels.
      En probeer je verschil van dag- en nachttemperatuur zo klein mogelijk te houden.
      Verschillen van 10graden zijn namelijk best hoog. Een nachttemp. van 21+ graden zou mooi zijn.
      Das enkel een ander verhaal, daar worden je bladpunten niet maf van denk ik.

      Cheers dude!
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #18
        Re: Gele bladpunten

        Flushen lijkt geholpen te hebben, de nieuwe internodes hebben geen tot vrijwel geen gele bladpunten meer.
        Ook staan ze allemaal al mooi in de bloei en overal schieten nieuwe witte jaren uit.

        heb het gevoel dat deze plantjes toppertjes gaan worden!

        Comment

        Bezig...
        X