Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij samen stellen kweektent 600w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp bij samen stellen kweektent 600w

    Korting op 420shop
    Beste vrienden,

    Ik ben dringend opzoek naar een kweektent
    Mijn maximum afmetingen bedragen 2 m lengte x 1meter breed x 2meter hoogte MAX !
    Dus had ik een tentje van 80x150x200 gekozen als beste oplossing .
    Nu verkopen ze deze afmetingen niet als een complete set meen ik te verstaan.
    Nu daarom heb ik julllie hulp nodig ,
    Kunnen jullie mij een goede complete 600w keektent met schakelkast samen stellen ?
    Met betere configuraties als de growshop PLEASE , keep in mind--< lowbuget !


    Ik wacht op jullie reacties

    xxkeepyaheadupxxxx

    #2
    Re: Hulp bij samen stellen kweektent 600w

    Das hetzelfde als een wagen met drieliter benzinemotor vragen, wel low budget. Die twee gaan niet samen. Als het low budget moet zijn maak je je beter zelf een houten frame. Maar besparen op electriciteit gaat niet, evenals randapparatuur. Die ruimte moet gekoeld worden. Dus maak u een frame en koop de rest. Info genoeg op de site.

    Comment


      #3
      Ter zijde: Ik werk veel liever in de kast dan in men tent. Na een tijdje wordt het tentje wat gammel. Mijn groeikast daarentegen kan ik zelf bovenop gaan staan, en vind ik persoonlijk veel leuker werken. Zodra het frame van men tentje het begeeft komt er een 2de kast in mdf, veel steviger en comfortabeler werken. Maar als je geen definitief plekje hebt en je regelmatig je ruimte ergens anders zal zetten ben je het beste af met een tent, dan is die meerprijs voor je geen probleem, die betaal je tenslotte voor de mobiliteit en easy to set up en plug en play -systeem.

      Edit: Indien je de exacte maten doorgeeft van de ruimte die beschikbaar is, wil ik wel ff een plannetje tekenen voor je, maak ik geen probleem van. Maar probeer eerst zelf even, dat geeft tenslotte meer voldoening voor een doe het zelver
      Last edited by Fruitboer; 10 December 2012, 11:55.
      Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

      Comment


        #4
        Re: Hulp bij samen stellen kweektent 600w

        Het maken van een home made kast is geen probleem .
        Ik heb zelfs al 2 keer een oude frigo omgebouwd tot een volwaardige kweekruimte die nu NOG draaien

        aan handigheid geen probleem en miss heb je gelijk i.v.m. low budget

        Ik heb hier nog een 200 watt hps lamp liggen die ik ervoor kan gebruiken .
        Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een tent miss tweedehands
        grtzz

        xxxkeepyaheadupxxxx
        Last edited by Dynamo; 10 December 2012, 13:27.

        Comment


          #5
          Re: Hulp bij samen stellen kweektent 600w

          tweedehands tent is drama, kosten bijna een godsvermogen wat ze ervoor vragen dus een nieuwe is altyd beter, jij hebt een lamp al dat is prima, zou een tent kopen waarvan jij zegt ja dat is de juiste afmeting en los alle spullen bij elkaar kopen/sprokkelen

          Comment

          Bezig...
          X