Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radiator folie ipv Aluminium folie, snel merkbaar verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Radiator folie ipv Aluminium folie, snel merkbaar verschil?

Korting op 420shop
    Hallo,

Na een maand lang aluminium folie te hebben gebruikt, (Ja, ik weet dat radiator folie veel effectiever is), heb ik sinds vandaag dus de aluminium folie vervangen door radiator folie.

Mijn plantje stagneert al een week of 2 qua groei. Zou dit aan de aluminium folie hebben gelegen?

Verder zijn de omstandigheden volgens mij goed. Ik gebruik 2x 23watt spaarlampen (kleurcode 840) en gebruik normale universele potgrond met veel bruikbare voedingsstoffen erin. Ook de kamertemperatuur van 23 graden lijkt me voldoende.

Toch blijft bij mij de vraag branden waarom mijn plantje niet meer groeit. Er moet toch iets zijn wat ik dan fout doe..
    Zou de radiator folie het plantje sneller laten groeien? Het gaat om het rechter plantje op de foto.
    Heeft iemand nog tips voor me? PH waarde is overigens voldoende maar de luchtvochtigheid schommelt wel heel erg, momenteel 50%.

Groet!

20121210_153405.jpg

Re: Radiator folie ipv Aluminium folie, snel merkbaar verschil?

dat ligt denk ik aan de genetica, die verschilt per zaadje dus de 1 is meer ontwikkeld dan de ander

Comment

Re: Radiator folie ipv Aluminium folie, snel merkbaar verschil?

Veel meer lampen bijhangen k stuk of zes totaal dan zullen ze wel beter groeien !
      Na 2 weken zijn de voedingsstoffen in uwe universele grond verbruikt door de plant . zeker wanneer ze in bloei gaan schieten ga je bladproblemen(=voeding te kort ) krijgen indien je niet van plan bent om voeding te kopen .
      In het vervolg de planten niet samen in 1 pot planten (wortels gaan verbinden met elkaar , planten gaan nooit dezelfde grootte hebben)

xxxkeepyaheadupxxxx
      veel sccs
      Last edited by Dynamo; 11 December 2012, 19:12.

Comment

Bezig...
      X